Extreem weer hebben we nog niet gehad hoor ! Ja ,regen ,harde wind en 14c ,maar zoals Focussed al zei ,als je hem nu al een deken opdoet ,maakt hij onvoldoende wintervacht aan en dan ben je nog veel verder van huis !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peanutbutter schreef:Sorry? Hoe durf ik jou te onderschatten?? Je bent een 16 jarige die een veulen een deken opdoet. Dat pleit niet echt voor je.
En nee hij wordt zo echt never nooit winterhard.
Seasons schreef:Focussed schreef:Verkouden worden ze niet van kou maar van bacteriën![]()
Door hem nu bij de "extremen" al een deken op te gooien gaat hij nooit winterhard worden
Geloof me nou, dat wordt die echt wel. Wacht maar op foto's van hem in december, dan is hij net een teddybeer, wedden?!
Focussed schreef:Ik vind dat je het helemaal voor jezelf moet weten, wil je niks dwingen of opleggen, maar vraag mij nog 1 ding af:
Als je nu steeds met slecht weer een deken om doet, wanneer komt die deken dan af? Want het gaat alleen maar "slechter" worden hoor, we gaan de winter in, de zomer komt er niet aan...
amaze schreef:Lanita schreef:Mooie four!![]()
lekker voor jezelf weten wat je doet, Pip.
....en vooral de deken op laten !!
Fleuribelle schreef:Mooi hoogbenig veulen. Groeit je veulen met andere veulens op, of staat ie alleen. Als het veulen op stal zonder deken staat dan zal hij zeker een wintervacht aanmaken. Mijn KWPN veulen en friesje staan overdag buiten zonder dek en 's Nachts in een binnenstal. ze zijn allebei al iets aan het verharen. Mijn ervaring met KWPN veulens is dat is dat ze kort dik haar krijgen. Succes