Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:Er zijn naar NRPS normen veel inschrijvingen. Helaas zullen net degene die je op papier interessant vind er natuurlijk uitvliegen. Daarom dat ik pas op de hengstenshowdag ga kijken. Daar zie je de laatste selectie al en zit je je niet onnodig te verlekkeren aan een bepaalde hengst die er dan in de 1ste of 2de bezichtiging uit vliegt of zelfs nog net voor de 3de bezichtiging omdat er veterinair iets niet in orde is of twijfel ergens over.
KnedoStables schreef:petraaken schreef:Er zijn naar NRPS normen veel inschrijvingen. Helaas zullen net degene die je op papier interessant vind er natuurlijk uitvliegen. Daarom dat ik pas op de hengstenshowdag ga kijken. Daar zie je de laatste selectie al en zit je je niet onnodig te verlekkeren aan een bepaalde hengst die er dan in de 1ste of 2de bezichtiging uit vliegt of zelfs nog net voor de 3de bezichtiging omdat er veterinair iets niet in orde is of twijfel ergens over.
Tweede en derde bezichtingen zijn dit jaar op een dag (8 januari) dus dat scheelt je weer een dag.![]()
Bovendien zijn er in het verleden ook hengsten geweest welke er bij een van de bezichtigingen uitvlogen en enkele jaren later (met vlag en wimpel) doorkwamen.
Rianneke schreef:omarfazara schreef:wie gaat er heen?
wij gaan met 1 rijpaard en 1 ponyhengst.
een bachelor en een zodiak.
we gaan ervoor, wie nog meer...
Toevallig met een Zodiak X El Beauty?
Maar ik ben ook erg benieuwd en zaterdag kom ik als het goed is kijken. Kijken of er nog iets leuks bij zit om mee te dekken
stalbluemoon schreef:Komt de cremello niet?
Ibalia schreef:Ik ga waarschijnlijk zaterdag heen om naar de hengst van mijn tante te kijken.
De Houston x Hollands Golden Boy heeft een fijne uitstraling. Qua lopen neigt hij wat meer naar de tuigpaardenkant..wie weet laat hij zich heel erg goed zien..
jesterlover schreef:Wij gaan met een D pony hengst Nr 059, Milton's Sun DMM.
Onze bink staat nu in Training bij Erik Veenstra, waar ik maandag een afspraak heb om te gaan kijken.
Ik ben erg benieuwd Zaterdag!
Citaat:Ook twee zonen en een kleinzoon van Quasimodo. De opmerkelijkste is die uit een Carthago-moeder: Quasimodo komt zelf ook uit een Carthago-dochter.