Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Het is inderdaad haast niet te bekostigen, ik heb het geluk dat ik er ook maar ingerold ben. Maar het materiaal en alles is bijzonder kostbaar.
_Sammy_ schreef:Reedhill's Play Boy was verre familie van die hackney pony van mij (Camo off the dutchess)
Leuk zeg allemaal!
darwin schreef:de prijzen van gemiddelde rijpaarden liggen volgens mij toch echt een stuk hoger als de prijzen voor hackney's
En een hackney van 1.25 eet volgens mij toch echt niet zoveel als een rijpaard van 1.70,
Neonlight schreef:Little Denzy Boy, volgens mij heette die net wat anders. En die heeft Jacco tot de ereklasse gereden, maar niet op het hoogste nivo, want Jacco startte niet nationaal maar regionaal. Maar die loopt nog steeds op wedstrijden, en is voornamelijk succesvol bij de tweespannen. Ook nationaal.Hij heet nu Leyrun Dancing. Jacco ken ik trouwens ook goed.Jammergenoeg zien we ze niet meer vaak nu ze de mensport ingegaan zijn.