Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
*Jolanda* schreef:Ja ik ben lid! Maar ook nog nooit ergens heen geweest, zelfde reden als jou![]()
Het is ook allemaal best ver rijden vind ik, en dan helemaal in je uppie nodigd niet zo uit he![]()
Er is ergens nog een topic over het jong kwpn, zal ff op zoek...
weule @ [HK] Leden jongKWPN???
StephanieDK schreef:Jeroen jij komt ook overal boven drijven he
Ik kan het iedereen echt aanraden! het is super leuk, ze hebben interessante en super gezellige activiteiten!! Ben sinds 2007 lid en eigenlijk meteen fanatiek lid. En voor degene die terughoudend zijn omdat ze niemand kennen, geen zorgen! Het is een super leuke groep die open staat voor nieuwe leden
StephanieDK schreef:Ja dat was echt een TOPtijd!! Toen ging echt iedereen altijd los.. dat waren tijden. Maar nu is het nog steeds super leuk hoor jeroen,waarom ga je niet meer vaak mee. Is zonde !!
weule schreef:StephanieDK schreef:@ weule, haha zo is dat
@ Mosh, oh echt?! Dat is leuk, welke???Atlanta??
De mooiste tijd vond ik toch wel tussen het uitje naar Engeland(volbloeden/hackneys) en ongeveer een jaar daarna. veel leuke uitjes gehad, en super gezellige feestjes
Citaat:23 oktober ‘2 jarige Hengsten selecteren’ bij Fokker van het jaar 2010 Wim Cazemier
Op 23 oktober zijn wij te gast bij Wim Cazemier in het Groningse Nuis. Wim werd op 21 augustus jl. tijdens de Nationale Tuigpaardendag gehuldigd als Fokker van het jaar.
De middag begint om 13.30 uur en eindigt rond 17.00 uur. We krijgen een uitleg over zijn visie over de fokkerij en een korte rondleiding over het bedrijf.
Daarna krijgen we een aantal 2 jarige hengsten te zien en gaan die in groepjes beoordelen op stand, in beweging en eventueel op springen.
Aan het einde van de middag krijgen we de pedigrees te zien en aan de hand daarvan maakt iedereen een top 3.
Tijdens de aankomende hengstenkeuring kunnen we dan zien of de hengsten onze verwachtingen waarmaken, overtreffen of helaas moeten teleurstellen.
Voor meer informatie over zijn bedrijf ga naar http://www.wimcazemier.nl
Het adres is:
Hengstenhouderij Cazemier
Oude weg 53
9364 PR Nuis
Deze middag mag je niet missen!
Geef je op vóór 15 oktober 2010 door een mail te sturen naar jongkwpn@hotmail.com o.v.v. je naam, adres en woonplaats.
Ook voor vragen kun je ons bereiken via het bovenstaande e-mailadres.
Tot 23 oktober,
Bestuur JongKWPN