Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
merelhof schreef:mijn mening: niet met merrie fokken die niet genoeg sportpotentie heeft en altijd een hengst gebruiken die en commercieel is en het goed doet in de sport. Uiteindelijk zijn de enige die goed verkopen die met veel sportpotentie en een tof papier.
merelhof schreef:mijn mening: niet met merrie fokken die niet genoeg sportpotentie heeft en altijd een hengst gebruiken die en commercieel is en het goed doet in de sport. Uiteindelijk zijn de enige die goed verkopen die met veel sportpotentie en een tof papier.
petraaken schreef:Daar hebben jullie inderdaad ook allebei een punt. Of een goeie laten lopen omdat hij niet het juiste kleur heeft. Vind dat ook zo'n onzin.
fokfanaat schreef:er is gewoon veel verschil in opvatting van wat een goede merrie is.
NatasjavE schreef:Maar er zijn heel veel mensen tegenwoordig die met een hele gewone stamboekmerrie een keer een veulentje fokken. ...
sarabande schreef:Ja maar je kiest zon hengst toch juist omdat je meent dat je weet wat je gezien zijn voorouders mag verwachten????
Ik ga er dan wel van uit dat je je merrie en haar stam goed moet kennen.
sarabande schreef:Ja maar je kiest zon hengst toch juist omdat je meent dat je weet wat je gezien zijn voorouders mag verwachten????
.
sarabande schreef:Ja maar je kiest zo'n hengst toch juist omdat je meent dat je weet wat je gezien zijn voorouders mag verwachten????
Ik ga er dan wel van uit dat je je merrie en haar stam goed moet kennen.