Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viv77 schreef:Ik heb hem vanmorgen vroeg al wel kunnen bekijken, zaten mooie foto's tussen..
MandyL schreef:Hallo allemaal! Wat raar dat de fotos het bij sommige niet doen. Chantal had mij er al over gemailt. Heb er nog eens naar gekeken maar bij mij staat er duidelijk op de voorpagina een werkende blauwe link.
kan iemand mij nog even laten weten of de link nog steeds niet te zien is?
Groetjes Mandy!
MandyL schreef:jij nog steeds niet chantal?? wat raar zeg! heel veel kan ik hier ook niet doen want ben op mijn werk ik ga er soiso even naar kijken als ik thuis ben.
hier de link direct naar de fotos
http://www.mieke-is-mieke.nl/mandylome/ ... r_dag.html
marieke67 schreef:viv77 schreef:Ik heb hem vanmorgen vroeg al wel kunnen bekijken, zaten mooie foto's tussen..
Dat geloof ik zeker...Ben nog op zoek naar een mooie foto voor op linnen. In de fotoshoot die Chantal van Bjarne heeft laten maken zaten hele mooie, maar wacht nog even af wat hier weer bijzit. Alhoewel die foto's met zondagse hoed zijn bij mij nooit helemaal favoriet
_tarja_ schreef:Ja die FNRS is ook harstikke leuk. Gewoon oefenen en dan komt het vanzelf. Bij Tarja duurde het ook even voordat ze alles sprong. Laatste keren reden we steeds bij de eerste 4 met springen.
Mandy ik zie je link nu wel staan op de site. Kan jij hem nu ook openen Marieke?