Er wordt indd op dag 6 of 7 gespoeld. Het embryo is dan nog niet in de baarmoederwand ingenesteld zodat er niet iets hoeft te worden losgemaakt of zo. De merrie weet pas dat ze drachtig is als het vruchtje in de baarmoederwand is ingenesteld en zal gewoon weer over 3 weken hengstig worden. Dus er worden geen medische ingrepen verricht. Er wordt alleen vloeistof ingegoten en weer opgevangen. Het vruchtje bij de andere merrie inplanteren gebeurt net zo als bv een inseminatie. Merrie zowel als draagmoeder ondervinden er geen enkele hinder van.
Botervlieg
Geplaatst: 10-07-03 06:38
(oeps! Incognito dan maar:)
" Merrie zowel als draagmoeder ondervinden er geen enkele hinder van."
Wel es bij een gynaecoloog geweest, fokker?
fokker
Geplaatst: 10-07-03 22:37
Vroeg op of laat wakker??? Mijn gynaecoloog is net zo lief als mijn veearts
Botervlieg
Geplaatst: 11-07-03 00:17
(uitgelopen plasmoment )
}> Vraag ik me toch af wat jij met die lieve veearts doet?
Sonja_vR
Geplaatst: 11-07-03 00:32
ik ben tegen om verschillende redenen, tegennatuurlijk, een merrie hoort gedekt te worden en drachtig te worden en 11 maanden later moeder te weoren niet drachtig worden, uitspoelen , hengstig spuiten, weer drachtig worden, weer uitspoelen enz..... wat dat betreft zie ik ook het liefste een natuurlijke dekking gewoon zoals het allemaal hoort en bedoeld is zo voer ik het ook door op mezelf, geen baby via de natuurlijke weg, jammer dan dan adopteer je maar, maar geen ge-emmer met hormonen spuiten en spoelen enz misschien vinden sommige dit een rare vergelijking, maar ja