De Startrekk van Rommulus is boven mijn budget
.Mijn budget is eigenlijk heel simpel. Ik heb nu dus een Barefoot en ik zoek iets in de klasse wat deze nog waard is. Er kan wel een 100 euro ofzo nog bij maar dan houdt het wel op.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De Startrekk van Rommulus is boven mijn budget
.
.
. Dakota_75 schreef:Ja klopt dat is ook zo, het oogt wel groot maar de drukverdeling is zeker ook anders. Dus dat is ook iets waar je goed naar moet kijken. Maar das een klein cobje wat je dan hebt.

En jullie passen inderdaad heel mooi bij elkaar samen zo hoor.
) Ik zelf heb ook maatje 44 en ook een barefoot maat 2 op zijn rug liggen. Gaat net. Foto's staan wel in mijn profiel.
. Maar fjorden hebben vaak wel wat langere ruggen vind ik hè. Die van mijn Gammon is volgens mij behoorlijk korter haha.
. 
. Maar ik moet zeggen dat ik die Arizona wel errug mooi vind
.

en als je dan rekening houd met het ruggetje komen er vanzelf een aantal zadel uit (hoop ik voor je iig
) siskeh schreef:Er staat 5,5 tot 6 jaar bij dat plaatje, nu weet ik niet waar dat voor staat, maar mijn paardje is nog maar 5
Arizona is idd langer als de Cheyenne, het is dan niet persee zo dat je met het "zitgedeelte" je paard in de weg zit maar gewoon met de overdaad aan leer