Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dilan1993 schreef:ik ga een Wintec 500 VZH kopen voor Prins. Hij groeit nog veel, dus dan kan ik de bomen laten verwisselen als het te smal ofzo wordt. Maar als ie eenmaal uitgegroeit is (jaar of 8 denk ik), ga ik kijken voor iets wat fijn zit voor lange ritten (endurance)
iemand ideeën welk zadel fijn zit?
AnneOmie schreef:Dilan1993 schreef:ik ga een Wintec 500 VZH kopen voor Prins. Hij groeit nog veel, dus dan kan ik de bomen laten verwisselen als het te smal ofzo wordt. Maar als ie eenmaal uitgegroeit is (jaar of 8 denk ik), ga ik kijken voor iets wat fijn zit voor lange ritten (endurance)
Een Massimo Trail
Dilan1993 schreef:ik ga een Wintec 500 VZH kopen voor Prins. Hij groeit nog veel, dus dan kan ik de bomen laten verwisselen als het te smal ofzo wordt. Maar als ie eenmaal uitgegroeit is (jaar of 8 denk ik), ga ik kijken voor iets wat fijn zit voor lange ritten (endurance)
Lot4ever schreef:Dilan1993 schreef:ik ga een Wintec 500 VZH kopen voor Prins. Hij groeit nog veel, dus dan kan ik de bomen laten verwisselen als het te smal ofzo wordt. Maar als ie eenmaal uitgegroeit is (jaar of 8 denk ik), ga ik kijken voor iets wat fijn zit voor lange ritten (endurance)
Mijn AV past de Wintec 500 VZH niet.