Je hebt het over rijden maar realiseer je wel dat als je een veulen koopt, je nog zeker 3 jaar moeten wachten voordat je er op kunt rijden. Er zijn helaas wel van die gekken die er wel eerder op kruipen maar dat is dus echt not done! als je het beste met je paard voor hebt.
Bella
Geplaatst: 16-08-10 15:38
Ik ben 1,76 officieel, al na Nathalie haar 1,77 die echt wel kleiner is dan ik vraag ik me af waar mijn 'stokmaat' dan blijft hangen, maar rijdt ook op vanalles. Van 1,35 tot 1,50 bij wijze van. Alles past, een staat natuurlijk mooier dan de andere, maar het is toch ook de breedte die het precieze beeld bepaald. Een smalle 1,46 staat misschien wel minder passend dan een kleine, maar rondgeribte.
Betreft merrieveulens...wij hebben nog wel een merrieveulen te koop, die zoals het nu lijkt geen kleintje blijft! Verder ook nog wel een jaarlingmerrie staan.
Anita, gelukkig ben ik niet een van die gekken die jij bedoeld, ik heb een fries gehad van veulen afaan en pas begonnen in te rijden met 4 jaar. Ik wil juist een veulen om dan gelijk een goede band met je paardje te hebben, dus een maatje voor het leven!!!
Gelukkig maar. De reden die je aangeeft waarom je een veulen wilt is dan alleen maar verstandig. Ik wens je alvast heel veel plezier met het paardje dat het uiteindelijk gaat worden.
Ik ben nu zo'n 1.77/78, en ik rij op een fjord van 1.38. Ik weet niet of het er uit ziet, heb nog nooit een foto gezien, maar hij is een grofgebouwde sport-fjord, om het zo maar even te noemen! Misschien is het plaatje mooier op een grotere maat fjord, maar als je het paardje hebt gevonden waarmee je een klik hebt, en die is niet zo groot, zou ik er gewoon voor gaan.