Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Valencia2002 schreef:De Vivaldi is meer sensible, maar dat kan ook door het volbloed bloed van mams komen, toch is zij echt nergens bang voor, mits je haar vertrouwen geeft en niet peux nerveus bent;)
NatasjavE schreef:Valencia2002 schreef:De Vivaldi is meer sensible, maar dat kan ook door het volbloed bloed van mams komen, toch is zij echt nergens bang voor, mits je haar vertrouwen geeft en niet peux nerveus bent;)
Welk volbloed bloed aan mams d'r kant biij Vivaldi?
Er zit een hoog precentage volbloed in Vivaldi...maar van beide kanten.
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=42574

Valencia2002 schreef:Ik heb 3 super fijne 2-jarigen. De ene van Vivaldi de ander van Tango. Moet wel zeggen dat de Tango erg leergierig is, maar als ze dingen al veel vaker heeft gedaan, ze het wel weet en soms haar eigen draai eraan geeft. Toch vind ik haar braaf.
De Vivaldi is meer sensible, maar dat kan ook door het volbloed bloed van mams komen, toch is zij echt nergens bang voor, mits je haar vertrouwen geeft en niet peux nerveus bent;)
Ik weet dat het alleen om dressuurbloed gaat, maar wil toch even kwijt dat ik Eurocommerce Zurich een héél goed karakter vind doorgeven. Hij gaat echt door het vuur voor je, terwijl de merrie een beetje een vuurvreter is, blijft onze 2-jarige hengst bij alles super cool en bomproof.
_Jessie schreef:Fan van Johnson bloed
Heb er zelf 1 en al meerdere gezien en stuk voor stuk super leergierig en onwijs lief.
Paarden zijn erg makkelijk in omgang en ohz. Leren snel en willen graag werken.
Ook bij de meeste lijkt het achterbeen werk super te ontwikkelen.
Van nature al redelijk bergopwaarts.
Zitten wel veel verschillen in qua grote. Tussen de 1.60-1.80