Bovendien gaan die verhalen over dat karakter ook wel de ronde over Ferro
de vivaldi nakomelingen doen het erg goed op de keuring. Ook een leuk dier
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

trisca schreef:Ik zou ook Houston zeggen. Heb 1 directe en 1 indirecte Houston gereden en ze beide als leerpaard verkocht. Dat zegt volgens mij wel iets over de rittigheid en het karakter
Bovendien gaan die verhalen over dat karakter ook wel de ronde over Ferro![]()
![]()
de vivaldi nakomelingen doen het erg goed op de keuring. Ook een leuk dier
andamoon schreef:NatasjavE schreef:Hoezo???...tis wel zo.Er staat in de openingspost niets over welk type de hengst moet hebben
![]()
![]()
Evianne, ik heb het niet over tuigpaarden.
NatasjevE dus bij deze..............

Andamoon schreef:Evianne, ik heb het niet over tuigpaarden.
NatasjevE dus bij deze..............
NatasjavE schreef:Maar Gelders Type mag wel?![]()
![]()
![]()
Okey.
Alexandro P. Die knalt echt van de grond. Veel kracht en draagkracht in het achterbeen. Hij gaat echt zitten en vertrekt dan. Gratis erbij: het befaamde gelderse knietje. De hengst heeft ook een super galop.
De nakomelingen lijken allemaal op elkaar inclussief de bewegingsvorm.
andamoon schreef:Suzanne F. schreef:Ferro, Oscar
Bedankt voor je reaktie Suzanne. Ben je ook bekend met duitse hengsten met een super achterbeengebruik?

Mosh schreef:Scandic. Moet je wel een bergop gebouwde merrie hebben!
Waarom wordt Krack hier niet genoemd? Geeft toch ook vaak een sterk achterbeen door.

Citaat:De stap is goed, met ruimte en souplesse. De draf is opvallend goed. Het voorbeen heeft een mooie heffing en het wordt goed weggezet. De veulens hebben veel schoudervrijheid. Het achterbeen wordt goed ondergebracht, de veulens komen goed tot draven en draven met veel balans en souplesse. De veulens hebben een goede kootvering. Ook de galop heeft afdruk, ruimte, souplesse en balans.
. 
Johanna59 schreef:Ik wou het net zeggen: Partout!!!!!!!
Heel erg jammer dat deze schitterende hengst dood is.
Maar je hebt helemaal gelijk met United Bomba. Ken een merrie, ook een afstammeling van United en die kan verschrikkelijk goed bewegen.
Het is jammer dat ze haar niet willen verkopen............
andamoon schreef:Johanna59 schreef:Ik wou het net zeggen: Partout!!!!!!!
Heel erg jammer dat deze schitterende hengst dood is.
Maar je hebt helemaal gelijk met United Bomba. Ken een merrie, ook een afstammeling van United en die kan verschrikkelijk goed bewegen.
Het is jammer dat ze haar niet willen verkopen............
Partout heb ik ook al vaker gehoord, maar indredaad die is dus dood. Er zal misschien nog wel diepvriessperma van zijn...... United heeft dat goede bewegen dus voor een groot gedeelte doorgekregen van deze geweldige hengst.
Ik zal United eens blijven volgen en zeker zijn nakomelingen gaan bekijken (m.b.t. achterbeengebruik)

andamoon schreef:Partout heb ik ook al vaker gehoord, maar indredaad die is dus dood. Er zal misschien nog wel diepvriessperma van zijn...... United heeft dat goede bewegen dus voor een groot gedeelte doorgekregen van deze geweldige hengst.
seabiscuitje schreef:Er is een topic waarin allemaal United eigenaren zijn : [HK] Namkomelingen van United?. Daar staan veel foto's verspreid en misschien ook wel filmpjes. Ik kan je zeggen dat mijn United ook een heel goed achterbeen heeft en hij is niet de enige. Binnenkort organiseren we een United dag. We gaan met meerdere Uniteds een dag naar Edward Gal om daar een les/ clinic te rijden. Misschien een leuk idee om daar te gaan kijken? Dan kun je meerdere Uniteds bekijken.