Wat is deze Haf waard ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 15:57

Mjoor schreef:
Er is inderdaad veel vraag naar super brave paarden (haflingers, fjorden, tinkers) Daarbij moeten ze een leeftijd tussen de 5 en de 8 hebben, wedstrijd ervaring, met zadel en andere toebehoren en onder de 1000 euro. Nou daar doen ons paarden niet voor weg!

Voor dit paard zou ik dan ook beginnen met 1500 inclusief spullen beginnen. Zakken kan altijd nog!
Paardje kan nog best een aantal jaartjes mee en is super braaf precies wat de markt wil.

1500 :wow: Voor dat geld kun je ook een braaf paard kopen dat 10 jaar jonger is!!

http://link.marktplaats.nl/360420820 even een voorbeeldje ;)

jolanda20

Re: Wat is deze Haf waard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:44

de advertentie bestaat niet meer.... hihihi
er waren dus mensen die deze ook zagen staan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:50

jolanda20 schreef:
de advertentie bestaat niet meer.... hihihi
er waren dus mensen die deze ook zagen staan!!

Haha dat is typisch :P .. vanmiddag bestond hij nog :7

AnnemiekvM

Re: Wat is deze Haf waard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:11

Als ik de verkopende partij was, zou ik op zoek gaan naar een heel goed tehuis! En dan een symbolisch bedrag.
Ik vind 1500 euro echt te gek. Zat eerder rond 500 euro te denken.
Voor het zelfde geldt is ze binnen no time op. Dus het is ook een hoog risico om haar te kopen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 18:15

Voor die 1500 euro heb ik al een veel leukere Haf zien staan op Marktplaats inderdaad , ga hem hier maar niet posten :P

Nog geen reactie op het bod van 1100 euro helaas....ik heb zelf nog 500 euro geboden op de Shet / Welsh die erbij staat , zodat ze meteen van beide ponies af zouden zijn er we de wei over kunnen nemen. Kunnen wij alles netjes winterklaar maken , en zij zijn er vanaf.

Maar ze willen er denk ik meer voor hebben , er staat op de wei nog een stalletje met wat betonnen platen er rondom en dat heeft hun natuurlijk best wat geld gekost.

Maar wij hebben daar eigenlijk niks voor over , het is illegaal en vorig jaar heeft de gemeente al een brief gestuurd dat het eraf moet. Daarna niks meer gehoord , maar je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat het stalletje een keer weg moet.

En dan kunnen wij het af gaan voeren als het zover is.....dat is al vervelend genoeg , en al reden genoeg om er geen geld in te willen stoppen.

Het is fijn als we het nog even zouden kunnen gebruiken , maar op de lange termijn hebben we er weinig aan. En wij zijn al duizenden euro;s aan het investeren in een mooie stenen stal + erfje bij ons in de aansluitende tuin , dus het budget is ook een beetje uitgeput.

Ik kan me best voorstellen dat daar het pijnpunt zit.

Ons laatste bod dat we gisteren eind van de middag gedaan hebben is dus 1600 euro voor de beide ponies en het overnemen van de wei , en dan mogen ze zelf bepalen wat ze wel of niet achterlaten.

De spulletjes daar hebben we toch niet zoveel aan.

Ik moet trouwens zeggen dat het zadeltje nog best aardig ligt hoor , verbaasde mij ook , zo slecht is het niet eens :)

Maargoed , ze krijgt wel een fijn zadeltje van mij , ik heb er zat liggen.

Dus nu is het afwachten wat ze doen , het is aan hun.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 18:16