Hoeveel krachtvoer voor shetlander

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: Hoeveel krachtvoer voor shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 15:10

ja ik ga het even aankijken met het vuur nu. Maar als dit niet gaat helpen binnen een week (is dat redelijk?) ga ik de DA bellen. Dat lijkt mij namelijk niet goed..

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 15:56

Misschien is je pony ook wat sloom omdat je juist teveel met hem traint. de lol is er dan vaak ook wat af. Mijn pony's lopen een stuk beter nu ik twee keer per week een lange afstand rij ipv 4 keer per week een uur en een keen longeren. Veel weidegang, ze houden zichzelf ook goed in beweging

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 18:01

ZusJacobs schreef:
ja ik ga het even aankijken met het vuur nu. Maar als dit niet gaat helpen binnen een week (is dat redelijk?) ga ik de DA bellen. Dat lijkt mij namelijk niet goed..

Vuur :+ Ik bedoel voer :P

Teveel nee, ik merk dat hij er wel echt plezier in heeft. (en het kan niet altijd leuk zijn, werken hoort er ook bij). Ik heb bijvoorbeeld niet de tijd om 4 keer per week een hele lange rit te maken, maar wel elke dag half uur a uur de tijd om iets te doen. Daarom wissel ik het ook goed af voor hem.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-10 12:56

Het gaat weer goed, ik denk echt dat hij dat extra beetje krachtvoer nodig heeft.. Iedereen super bedankt voor de hulp!