Maar als ik je iets zou mogen vragen, wil je dit diertje wel écht? En wil je hier écht voor gaan, dit maak ik namelijk niet uit je reacties op, sorry als ik het verkeerd heb!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vanaf 500 wil ik misschien nog wel tot 600 gaan maar veel hoger niet. dan kan ik beter 1300 aan een jonger gezonder beestje uitgeven.linda_arnold schreef:smoothie schreef:Ik had zelf zoiets rond de 500 euro in gedachten.
1300 vond ik toen wel een mooi prijsje, maar toen was hij 8 (met 2 ogen) en et enige was toen dat ie al 3,5 jaar alleen maar in de wei had gestaan..
Maar ik denk dat hij hem moeilijk aan een ander zou kunnen verkopen.
Ik heb nu ervaren dat dat ene oog niet veel uitmaakt (bij dit paard tenminste) maar alsk een paard zocht zou ik niet een met 1 oog nemen.
Maar ik vraag me af of die wil zakken met de prijs..
iig allemaal bedankt voor jullie reacties!
Hij kan hem aan jou verkopen voor €500,00 of proberen te verkopen voor €1300,00 maar dan moet jij sterk zijn en zeggen dat je er mee stopt...................dan komt de beste man vanzelf terug. Want als jij stopt met rijden....krijgt hij het zeker niet meer.
Neem aan dat hij het welzijn van zijn dier ook belangrijk vindt?
(nouja....hoop het) 
)smoothie schreef:Als ik stop met rijden, en hij staat eent tijdje stil en er komt een eventuele koper, dan maakt dat paard geen beste eerste indrukvanaf 500 wil ik misschien nog wel tot 600 gaan maar veel hoger niet. dan kan ik beter 1300 aan een jonger gezonder beestje uitgeven.
Ik wil het wel ja, het is gewoon echt een paard wat bij mij past. zou het zonde vinden om te laten gaan, maar wil er ook niet te veel voor betalen. vandaar ook dat ik het vroeg;)
hotchocolat schreef:Tumoren moet je mee oppassen. Deze kunnen altijd weer terug komen (ook op andere plaatsen).
Dit zou ik zeker mee laten tellen.
Mijn merrie heb ik vorig jaar laten operen aan een tumor bij het oog. Er is mij ook verteltdat er een mogelijkheid is dat deze in een agresievere vorm terug kan komen. Dit hoeft niet bij het oog te zijn.
Die van mij had een goedaardige sarcoid in de ooghoek.
Denk er nog maar eens goed over na.
linda_arnold schreef:Voor €1300 heb jij ook een gezonde 3 jarige haflinger..........en onder gezond versta ik dan 2 ogen
Tis momenteel wat een gek er voor geeft. Als ik jou was zou ik aangeven dat je max. €500,00 wil neer leggen voor de pony. Wanneer hij hem te koop zet voor dat bedrag heeft hij imo weinig kansen daar de prijs niet veel afwijkt.
Edit: zin verbeterd
) haflingers. 
Sanne2000 schreef:Persoonlijk zou ik 1.000 Euro bieden. Dat is echt niet veel voor een paardje dat jij erg leuk vindt. Ik heb mijn verzorgpony ook over gekocht, en al had ze er bij wijze van spreken 4.000 Euro voor gevraagd had ik het nog overwogen, gewoon omdat ik een superklik heb met het dier en koste wat kost wilde voorkomen dat hij bij iemand anders terecht zou komen.
Succes!