. Dus dat zal wel ongeveer kloppen met 5 jaar terug
. Ik heb net gebeld naar het labratorium. Daar kan ik gewoon haren van het veulen en de hengst toesturen en is ook nog goedkoper dan het KWPN
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Dus dat zal wel ongeveer kloppen met 5 jaar terug
.
. 
. Bedankt voor de tip! 
. Moet nog even wachten op het paspoort van die hengst, zodat ik die gegevens in kan vullen, want ik weet niet eens hoe die heet
.
.
stunning schreef:Ja idd, KWPN wil er idd zelf ook een slaatje uit slaan. Bedankt voor de tip!
Ik heb net die formulieren uit geprint. Moet nog even wachten op het paspoort van die hengst, zodat ik die gegevens in kan vullen, want ik weet niet eens hoe die heet
.
VHL-ID en Dierpas ID moeten zij toch invullen? Ik zou niet weten wat dat is.
Als ik de uitslag binnen heb laat ik het weten!

. Er staat idd verder niks bij wat perse ingevuld moet worden. Daaronder kun jeo ok naam en Reg. nr. van vader en moeder invullen, maarja in Armani's geval weet ik die van de vader niet en er zijn ook heel veel paarden waarvan de ouders onbekend zijn, dus dan kun je dat ook niet invullen
.
. Het maakt alleen voor het stamboek opname uit en ik wil gewoon graag weten wie de echte vader is. 
.
. 

, maar omdat we het een keer eerder met Donja hadden geprobeerd en het toen niet gelukt was, dacht hij dat ze toch niet drachtig werd.. en heeft die hengsten er gewoon bij in gezet.. Hij wou me ook eerst niet geloven toen ik zei dat Donja drachtig was, want ze wil niet drachtig worden..
). Maar ik ben niet zo'n iemand die dat zegt en eerlijk gezegd durf ik dat ook niet zo goed

. Dus hoop dat ik die binnenkort krijg.. 

* de vader is, dus moet het bewezen worden wie de vader is.. En ik wil zelf ook wel graag weten wie nou de échte vader is van Armani
.