Overigens zijn de tinkereigenaren het er meestal wel overeens dat hun tinkers "rotknollen" zijn(gemiddeld genomen dan), daar is het blijkbaar dan 1 van de standaard dingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pieternel schreef:siskeh schreef:Volgens mij heb je gewoon een haflinger
Dit is meer regelmaat dan een uitzondering vermoed ik.
Inderdaad dat is wel waar, al zullen heel veel haflinger lovers nu natuurlijk meteen boos worden. Maar ik ken diverse haflingers die mega eigenwijs en drammerig zijn. Ze zijn sterk en "benutten" dat dus ook als ze dwars willen gaan liggen.
Je hebt natuurlijk ook wel haflingers die niet zo zijn, maar over het algemeen zijn ze vaak wel heel eigenzinnig
Natalie1992 schreef:@ dagmach: niet alle haflinger mensen zijn zo hoor,, ik heb der zelf 2 en ik rij der nog genoeg,, dat ze eigenwijs zijn zit er gewoon in,, lees elke encyclopedie en het staat erin bij de haflinger dat die eigenwijs is,, nu zijn der ook genoeg die dat niet zijn,, maargoed,, trouwens wat dat betreft kun je dan van elk ras wat zegge,, want je hebt bij elk ras zoon mensen ertussen,, ofwel je pakt gewoon het paard in het algemeen,, of het dier in het algemeen,,
meissielief schreef:Het klinkt als een haflinger die een consequente leider nodig heeft. En goed moet weten wat de grenzen zijn. Ik heb waarschijnlijk de enige uitzondering, mijn haflinger is enorm braaf en heeft een will to please.