gr_roos schreef:MrMambo schreef:Even voor de duidelijkheid... hij is al gekocht! En is puur bedoelt om recreatief mee te rijden... bosritten en een beetje dressuren. Het is een ruin dus zijn er verder niks mee van plan. DA zegt dat hij gezond is... Stalgenoot heeft de papieren (Ferry is van het nichtje van ons stalgenootje gekocht. Had geen tijd om 2 paarden te onderhouden). Dat nichtje heeft hem gekregen van de eigenaar daarvoor omdat ze hem altijd verzorgde. En die man heeft hem als veulen gekocht. Paard heeft altijd in de wei gestaan dus vandaar dat het chippen (vond zij) niet nodig was. Als het sinds 2001 verplicht is dan zal hij idd 11 jaar zijn. Maar ja, dan nog zijn er nog paarden die nog steeds niet gechipt zijn... Niet bepaald slim maar ja...
En dat zijn dan de paarden geboren voor 2001
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Veel paarden worden nog steeds niet gechipt door de eigenaren en daar maken veel veeartsen ook geen probleem van. Ik weet het is slecht, ik doe het ook niet, weet alleen dat het gebeurd. Dus val mij er niet op aan.

die is immers ook bont en warmbloed.