Kijk anders eens op PaardenTeKoop.net , je kunt ook naar je eigen voorkeur gaan....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
denice schreef:Kan je de drie paarden allemaal wel betalen? Ik kreeg zon gevoel dat het allemaal zo min mogelijk mag kosten.
nathalie2302 schreef:Ik snap niet waarom mensen altijd met specifieke rassen aan komen dragen?
Binnen elk ras zijn er paarden die geschikt zijn voor kinderen en paarden die dit absoluut niet zijn. Zou gewoon naar de individuele pony kijken en een leuk B (kleine C) kiezen met ervaring waar de kinderen een hoop van kunnen leren.
Willen ons gewoon goed orienteren om voor de kids een maatje voor het leven te vinden.

)
)
.
nathalie2302 schreef:@Alane ik denk dat jij al een heel aantal stappen verder bent (denkt) dan een leuke pony voor (kleine) kinderen om lekker relaxed op te leren rijden

chapeau!
. Ik zie die meiden gewoon graag gezellig aankeutelen met die pony's en later lekker de bossen in. Niveau (en mogelijk niveau) zou voor mij dus niet zo heel belangrijk zijn maar, door water/kreupelhout/struiken stampen en over stammetjes e.d. willen lopen/springen des te meer. Daarbij niet bang voor blaffende honden in de aanval, gillende en rennende kinderen (die komen aaien), vlaggetjes, toeters, wapperend zeil etc. etc. etc. Dat alles is voor mij meer van belang dan een dressuur-klassering (maar misschien verandert dat wel als onze dochter ouder is, wie weet...)

TinkerTwink schreef:Het gaat niet om het geld het gaat om tijd en plezier van de kids.