Echwel schreef:Dan heb jij hem twee jaar met pijn laten lopen, dat moet je toch hebben gezien..
Twee onnodige jaren met pijn ga er zelf eens aan staan...
Volgens mij ga je erg offtopic zo, hier vraagt TS toch niet naar?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echwel schreef:Nee ts wil een bedrijf aansprakelijk stellen terwijl ze zelf maatregelen had kunnen nemen.
Dit toont voor mij aan dat het paard niet op de eerste plaats kwam, niemand laat een paard met pijn staan en zeker niet in zo een omgeving
Echwel schreef:Dan heb jij hem twee jaar met pijn laten lopen, dat moet je toch hebben gezien..
Twee onnodige jaren met pijn ga er zelf eens aan staan...
Echwel schreef:Nee ts wil een bedrijf aansprakelijk stellen terwijl ze zelf maatregelen had kunnen nemen.
Dit toont voor mij aan dat het paard niet op de eerste plaats kwam, niemand laat een paard met pijn staan en zeker niet in zo een omgeving
fokfanaat schreef:ja maar je was er toch al eerder achter dat ze je niet op de hoogte hielden, dan trek je toch aan de bel.

mjah.. daar waren de meningen helaas over verdeeld 
MamboBeach schreef:Echwel schreef:Nee ts wil een bedrijf aansprakelijk stellen terwijl ze zelf maatregelen had kunnen nemen.
TS vraagt advies en jij wil TS nu een rotgevoel geven dat zij haar paard bewust met pijn heeft laten lopen. Wij kennen niet het hele verhaal toch... Kun je ook wel eens respecteren.
Victory2000 schreef:Wat vervelend voor je.....gewoon de hele situatie.Je ziet dat het niet goed is en kan je paardje daar niet weg halen.Dan ben je er eindelijk weg,en dan moet je alsnog....Vreselijk,veel sterkte
SabienR schreef:[
Ze geeft mij geen rotgevoel hoor.Omdat ik weet dat ik het niet wist dat die pijn had aangezien als je hem nou zou zien je het eigenlijk niet ziet.Tenzij je het weet.En ik niet een paard laat lopen met veel pijn.
Ook al zijn er in mij omgeving dat ze hem willen hebben en het willen proberen.Ik doe dat niet om dat ik nu zeker weet dat hij pijn heeft.
En ze weet niet eens het hele verhaal.
Maar ze kan nou wel hard zijn.En wie weet maak ze het zelf een keer mee.Al hoop ik het niet voor der.Dan kan ze denken oh ja dat dat heb ik een keer gezegd.
Verder ben ik er klaar mee.Want dat was mij vraag niet.