nav "Ster geworden", welke hengst bij prakkie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 18:18

Het is trouwens een volle broer van Rohdiamant die heeft denk ik geen intro nodig Haha!

marjoleyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 19:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 01:58

Samsam schreef:
Deze staat bij Nijhof en is nog niet KWPN goedgekeurd, maar gaat nog wel aangeboden worden volgens mij, en aangezien het pas voor volgend jaar is,....... hij is in elk geval groot genoeg!!
Afbeelding

Dat is Florencio, die heb ik aan het werk gezien bij Nijhof. Hij had hoge cijfers voor de gangen met zelfs een 10 voor stap (in Dld.).

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 09:40

Die zal in elk geval maat fokken!! en je kunt nog even afwachten of hij kwpn goedgekeurd wordt, omdat het pas voor volgend jaar is. Hij kan ook nog een leuk sprongetje maken en dressuurhengsten met een 10 voor stap zijn er maar weinig!

Florestan X Weltmeyer X Pik bube

Lijkt me ook nog niet zo verkeerd

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 09:48

Wij zijn bezig met Royal Diamond, hebben er ook al een veulen van gehad. Sterk verbeterd op de hals, goed bewegen en bovenal: vererft een super karakter.
Hij kost 1100 euro BTW incl.

Florestan, Weltmeyer, Pik Bube: ouwe rotten maar voor mijn part mag daar toch eerst wat bloed bij. Hoofd lijkt mij ook nogal zeer groot.