Sythaa schreef:Vall89 waarom ben je grondwerk en longeren aan het oefenen? Rij je ook nog wel?
Haha dat is een lang verhaal..
Nee op dit moment rijd ik niet, maar iemand anders, zodat ie ook op dat gebied beweging krijgt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Start nog wel even door in deze klasse en ben hem aan het klaar maken voor de M1.Sythaa schreef:Vall89 die van mij gaat super. Ik heb hem nu 2,5 maand, dus nog niet zo lang. Ben gelijk met hem in de L2 begonnen en iedere keer winst en prijzen gereden dus na 6 concoursen zijn we de L2 met 14 wp al ruim uit. Start nog wel even door in deze klasse en ben hem aan het klaar maken voor de M1.
Het is echt een heel lief en fijn paard. Wel ietsje luier aangelegd dan mijn andere paard, maar goud eerlijk en altijd vrolijk!
Sythaa schreef:tnx![]()
misschien lijkt het niet zo op de foto's maar hij is enorm stevig gebouwdHij is rond en groot (178) met stevige benen en ijzers maat 4
halsters X-large, peeskappen zitten te strak, ga zo maar even door. We noemen hem ook reusje
Wow 1.78.. kom ik aan met 1.65
Die van mij noemen we gewoon Zaph omdat

Maar die wedstrijden komen er zeker, maar pas wanneer we er alletwee klaar voor zijn!
Sythaa schreef:Leuk paard!! Ik herken er qua type wel wat van die van mij in. (Clint Eastwood x Heidelberg)
Maar die van mij is iets zwaarder gebouwd denk ik. Hoe oud is hij?
Trouwens op het NK is een Clint Eastwood kampioen geworden in de M2 wist je dat?