Hoe hoofd expressief krijgen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:19

Saskia505 schreef:
De keuring is geloof ik pas in juli, dus dat zit wel goed. Ze heeft maar een paar sprieten voorpluk en de manen zijn al kort. Het zit haar hoofd ook niet allemaal mee :P Onder de kaken scheer ik altijd.
Een foto is helaas echt niet mogelijk zonder een digitaal fototoestel. Heb ook echt geen verstand van fotos op de computer plaatsen of scannen.

Geen buren met een digitale camera???
Dat ze dan even je de foto kunnen mailen, als dat op hotmail is hoef je 'm ook niet meer te uploaden. :)

Ik weet niet of je de staart bijhoudt, maar als daar nog een cm of 10 af moet, zou je dat eventueel kunnen doen na het wassen als de staart weer droog is en in de voorpluk invlechten?

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:24

Janine1990 schreef:
Saskia505 schreef:
De keuring is geloof ik pas in juli, dus dat zit wel goed. Ze heeft maar een paar sprieten voorpluk en de manen zijn al kort. Het zit haar hoofd ook niet allemaal mee :P Onder de kaken scheer ik altijd.
Een foto is helaas echt niet mogelijk zonder een digitaal fototoestel. Heb ook echt geen verstand van fotos op de computer plaatsen of scannen.

Geen buren met een digitale camera???
Dat ze dan even je de foto kunnen mailen, als dat op hotmail is hoef je 'm ook niet meer te uploaden. :)

Ik weet niet of je de staart bijhoudt, maar als daar nog een cm of 10 af moet, zou je dat eventueel kunnen doen na het wassen als de staart weer droog is en in de voorpluk invlechten?

of onder het hoofdstel een randje met haar maken ?

Janine1990

Re: Hoe hoofd expressief krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:26

Dat is inderdaad ook een goeie!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 12:31

Janine1990 schreef:
Dat is inderdaad ook een goeie!

hebben wij al eens gedaan! voordeel tov haar mee invlecht is dan dat het mooier valt. als je gaat invlechten loop je het risico natuurlijk dat er plukjes uit gaan steken ofzo

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:06

Vanwege het 'keuringsklaar maken' wordt dit topic verplaatst van VSW-->F-AM

alexmeder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:27

Ik vind het erg dat paardjes daarop beoordeeld worden,
Ik heb een nakomeling van Plain's Liberator. En geloof me,
hij is supervet!
Ik had hem te koop staan, maar eigelijk ookal met zijn ramshoofdje is hij supermooi
en ENORM, MASSIEF.
Maar ik heb het probleem dat ik geen neusriem vind die hem goed staat,
weet iemand iets ?
Afbeelding

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:31

Ik zou zo zeggen: Lees het topic door, plenty oplossingen...

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:02

ik denk; als het hoofd maar bij het paard past!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:08

Om de ogen expresiever te maken en groter te doen lijken kan je babyolie rond haar ogen smeren. Dan word het erom heen wat donkerder en lijken de ogen groter. Ik smeer het ook op de snoet. Niet te veel mag natuurlijk niet in de ogen komen.

Een brede neusriem zonder sperriempje en een mooie frontriem. Die neusriem dan een tikkie hoog plaatsen.

Overigens, maak je niet te sappel om dat hoofd. Belangrijker zijn de goede bewegingen en een correct exterieur.