Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fabiee schreef:Zou er zelf ook voorlopig niet aan beginnen met mijn shet van 2.
Volges mij lig ik dan zo naast de fiets..
Ze kent de comando's en is heel braaf. Ze heeft nog nooit ook maar een voetje teveel in mijn richting gezet. Ik zou niet zo iedere pony aan de fiets mee nemen, de mijne ken ik door en door, dat scheelt een heleboel natuurlijk
Ik let wel altijd erg goed op dingen om me heen waar ze (eventueel) bang voor zou kunnen zijn, dan hou ik daar vast rekening mee. Maar ze kunnen altijd van onverwachte dingen schrikken natuurlijk..

En ze luisterd naar mijn stem en ik heb een hoofdstelletje in omdat ze dan beter reageert als op halster.
ik doe mijn schet ok naast de fiets enne no problem als je hem de stemhulpen leert dan is het gemakkelijk.. en een trensje in met een tussenstukje en dan het touw aan het tussenstukje.. en aan de rechterkant laten lopen.. het enige naadeel is dat je soms nog wel een sonderuit kan liggen als je pony "opeens" in volle galop wegspringt. najaa een beetje schet gaat dan aan de kant eten dus dat is dan niet zo'n probleem.. xxBrightjexx schreef:Ik doe dat ook wel eens met mijn shetlander,
Een vriendin gaat dan fietsen en ik zit achterop met
het halstertouw in mijn handen,
Soms gaat het wel eens mis
dan rent hij (Tarzan) naar het gras toe en dan worden we van
de fiets getrokken
Maar het is erg leuk!