Hoe veelzijdig is jouw Fjord?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2302

Re: Hoe veelzijdig is jouw Fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:39

Cos is soms net een groot uitgevallen Golden Retriever, zo'n heerlijke knuffelaar....

Hij is nog maar heel kort beleerd en loopt toch al keurig voor de wagen en (bitloos) onder het zadel (zowel met mij als met ons dochtertje van 5)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 20:55

Ylga is ook best veelzijdig :P
- Dressuur
- Springen (1.10 met iemand anders, ik spring 0.85)
- Mennen
- Voltige (paard wil niet dat mij iets overkomt, zodra ik afspring in galop gaat madam stilstaan xD)
- Buitenritten
- Crossen in de bak (gaat soms gepaard met western; ineens heel snel opzij springen, snelle stop ofzo)
- Mijn beste knuffelvriendinnetje

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 00:49

- Dressuur: heb ik opgegeven, dat gaat gewoon écht niet werken met zijn bouw. We worden er beide alleen maar doodongelukkig van...
- Springen: gaat heel goed en ook heel hoog (wat klinkt dat beginnersachtig :=)!! Hij springt alleen nog wel een beetje onregelmatig, weinig vloeiend. Soms word je echt met een ruk uit het zadel 'getrokken'. :')
- Buitenritten gaan super, helaas zeer weinig uitrijmogelijkheden... ;(
- Zelfde geldt voor vrijheidsdressuur... Zou het wel willen, maar hoe?

loverebekka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 09:41

Rosa__ schreef:
- Dressuur: heb ik opgegeven, dat gaat gewoon écht niet werken met zijn bouw. We worden er beide alleen maar doodongelukkig van...
- Springen: gaat heel goed en ook heel hoog (wat klinkt dat beginnersachtig :=)!! Hij springt alleen nog wel een beetje onregelmatig, weinig vloeiend. Soms word je echt met een ruk uit het zadel 'getrokken'. :')
- Buitenritten gaan super, helaas zeer weinig uitrijmogelijkheden... ;(
- Zelfde geldt voor vrijheidsdressuur... Zou het wel willen, maar hoe?

je hebt wel een super mooie fjord! wie zijn de ouders? :)