wildgroei bonte hengsten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Robsi_Vigaro

Re: wildgroei bonte hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:55

Deze reactie is niet om jou aan te vallen nuka maar puur om de discussie eent andje verder te brengen.

Je hebt het over een zogenaamde wildgroei. Maar vind je dat het barock pinto daar ook niet een beetje op in speelt?

De hype van bonte friezen. Dit viel ook altijd onder norm van hobbyfokken en de zogenaamde wildgroei. Aangezien je 2 totaal verschillende rassen gaat kruisen, en hoopt op een bonte

Of zie ik dat nou verkeerd? :P

nogmaals niet om jou hengst of stamboek aan te vallen, want ik ben super fan van bonte friezen en heb altijd al in die kruisingen gelooft :P

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:01

Persoonlijk vind ik ook dat er een wildgroei aan stamboeken en hulpstamboeken en hulphulpstamboeken zijn en dan de registers nog....
Barockpinto gebeuren vind ik daar ook onder vallen.
Twee rassen kruisen en hup daar heb je een nieuw ras (ook te denken aan de arabofries)

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 20:57

de barockpinto is begonnen als wildgroei, maar goed aangeslagen en vandaar dat het nu officieler is geworden.

ik denk toch dat het heeeel erg lastig wordt om een goedgekeurde bonte hengst te vinden, helaas, dus vandaar dat de niet goedgekeurden het goed doen op marktplaats.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:09

mltex schreef:
Persoonlijk vind ik ook dat er een wildgroei aan stamboeken en hulpstamboeken en hulphulpstamboeken zijn en dan de registers nog....
Barockpinto gebeuren vind ik daar ook onder vallen.
Twee rassen kruisen en hup daar heb je een nieuw ras (ook te denken aan de arabofries)

Hier ben ik het ook helemaal mee eens. En dan denk ik niet alleen aan het Barock Pinto Stamboek maar ook een paar andere.