Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
goldy007 schreef:Bij mij op stal staat ook een Riant uit een Koriander moeder. Echt een super fijne merrie!
Ze is niet groot zo 1.60 ongeveer. Super sjiek koppie,veel body.Wel een echte merrie! Maar met rijden echt bomproof.
Je kan er bij wijze van spreken een kind op zetten en ze doet geen pas verkeerd! Echt
een wereld paard!!!
daantjuhhh schreef:goldy007 schreef:Bij mij op stal staat ook een Riant uit een Koriander moeder. Echt een super fijne merrie!
Ze is niet groot zo 1.60 ongeveer. Super sjiek koppie,veel body.Wel een echte merrie! Maar met rijden echt bomproof.
Je kan er bij wijze van spreken een kind op zetten en ze doet geen pas verkeerd! Echt
een wereld paard!!!
Ik ben echt blij als ik zulke verhalen hoor!
Dan hadden wij waarschijnlijk toch een vreemd gevalletje.
daantjuhhh schreef:goldy007 schreef:Bij mij op stal staat ook een Riant uit een Koriander moeder. Echt een super fijne merrie!
een wereld paard!!!
Ik ben echt blij als ik zulke verhalen hoor!
Dan hadden wij waarschijnlijk toch een vreemd gevalletje.
anneliesdj schreef:Quir schreef:Min en min wordt plus! Haha, nee.![]()
Maar Balzflug is ook niet al te makkelijk bloed, dus fijn dat ie het zo goed doet.
Als het echt zo werkt moet ik hem misschien toch eens op mijn merrie proberen. Hoewel die het karakter wss niet van d'r genen heeft maar door de opvoeding.