Hier moet je Gelders mee fokken hoor
In het Gelderse topic zijn idd zat mensen met ervaring die je van tips willen voorzien!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Selka schreef:![]()
![]()
Daar zijn ze!![]()
Voor de liefhebbers, Selma is Ahoy x Dobas en het hengst veulen (helaas nog naamloos) Numero Uno x Heartbreaker.
De onderste foto's zijn van een Burgraaff merrie met een merrie veulen (helaas geen idee van wie).
Ik ben fan van 1 en 7!! Daar staan ze allebei zooo lief op![]()
7 wordt waarschijnlijk op canvas afgedrukt hihi..
Ik kan jullie allemaal zo een shoot aanraden, het was hartstikke gezellig en de mensen op stal hier zijn al fan.
Zelfs de DA die er vanochtend was vond dat ze goed kan schieten!!
Nog super super super bedankt! Wij gaan zeker een vervolgafspraak plannen!

En anders naar Elegant, want die fokt ook super en dit is waarschijnlijk een van zijn laatste dekjaren. 
Pletje123 schreef:Wat een mooie Gelderse merrie!!![]()
Wat betreft Negro: dit jaar hebben wij een mooi hengstveulen van Negro uit onze Elegant x Zichem merrie gekregen. Hij lijkt echt Gelders en we zijn dan ook erg blij dat we nu een hengstveulentje hebben met een "vrije" bloedvoering, maar die wel voldoende Gelders is! Ik zou zeker naar Negro kijken ik eigenaar van de Ahoy merrie zou zijnEn anders naar Elegant, want die fokt ook super en dit is waarschijnlijk een van zijn laatste dekjaren.
Geweldig toch dit!
Daar kom je vast wel uit!