Dennis schreef:Beide kunnen geen fewspot zijn en het zijn volgens mij beide kruizingen.
1e is Welsh x appie (kan geen fewspot zijn, kan alleen bij appie x appie)
2e is moeders opa iig NSPS, moeder kan ik zo snel niet vinden, maar denk ik ook x appie
100% shet met stippels kan NOOIT, appaloosa (welke tekening dan ook) is de enige kleur die VERBODEN is bij shetlanders.
Zijn ze beide goedgekeurd? Dan zou ik aanhouden wat voor je zelf het interessantst is.
Zijn ze niet goedgekeurd beide castreren en een goedgekeurde hengst zoeken (of er mee naar de HK gaan en kijken of ze goedgekerud worden voor je er mee gaat dekken).
ze zijn geen van beide goedgekeurd dan erbij kan dat niet eens aangezien de panterbonte pas net 2 jaar is, als hij dat al is? volgens mij word hij dat in juni.
zoals boven ook al te lezen is bedoelde ik 100% shet even bij wijze van. om aan te geven dat het niet een x was met een welsh of dergelijke.
we hebben besloten de panterbonte te houden
deze gaan we volgend jaar voor de keuring doen.
de andere x welsh wordt niet goedgekeurd zoals serenta al zei klopt het dat hij in 2008 (bij de vorige eigenaar) voor de keuring geweest is. en hierbij mocht hij niet door naar de veterinaire keuring. ik heb namelijk wel foto's van dat jaar van hem. toen was hij nog donkerder. die hebben we gekregen van zijn vorige eigenaar.