Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lien_dv schreef:het is wat ik gelezen heb he, zij vraagt haar enkel af of een paardje het zo kan redden met die regeling van eten geven. En het kan ook zijn dat ze nog meer mag gebruiken van de tuin dat weet ik niet ze heeft we enkel gezegd dat het zeker minstens dat stuk is..
De ruimte is niet geschikt om een pony te houden (geen soortgenootjes en onvoldoende ruimte om lekker paard te kunnen zijn). Is er tevens al bij de gemeente geïnformeerd of er een pony gehouden mag worden in haar achtertuin? Bij sommige gemeentes mag je namelijk geen dieren houden in de tuin.
pgelder schreef:Paarden en pony's horen in een kudde met andere paarden en pony's. Deze beesten hebben beweging nodig. Ook als je vriendin op school zit. Dus nee, een stukje tuin is niet voldoende. Een grote tuin is ook niet voldoende. Een lekker stuk weiland met andere pony's erbij is wél voldoende.
beauty16 schreef:ik heb zelf een falabella in mijn tuin gehad met schuilstalletje zij werdt afgespeend ik ging er elke dag mee wandelen en liet haar grazen, en ze zat op schoot
2 maanden later heb ik haar naar een boerderij gebracht met andere soort genoten maar daar liep ze steeds onder de draad door en liep dan op de weg !
ze is ook in de sloot gevallen heel veel ellende mee gehad
Toen heb ik haar naar een manege gebracht waar ze 24/7 in de wei kon met andere pony's ook daar kroop ze onder de draden door en liep ze op de parkeerplaats, Uiteindelijk heb ik besloten om haar te verkopen je heb t er helemaal niks aan, en er zit een hoop werk in die beesten hebben veel aandacht nodig en je kunt ze niet zomaar ergens neerzetten en al helemaal niet Alleen
moet je er echt 2 hebben
Ze staat nu bij een vrouw aan huis met nog een mini en heeft het heel erg goed! ik zou er nooit meer aan beginnen het heeft alleen maar geld gekost en ik had er niks aan ik heb nu 3 echte paarden , die gewoon blijven staan waar ze staan , en niet onder de draad passen hihihihih
om over cavia's, konijnen, hamsters, vissen en wat dies meer zij nog maar niet te spreken.....