Nee, de moeder van Chloe (chloek op bokt!) Nady stond bij Chloe toen Noah geboren werd en zij hebben altijd een oogje in het zeil gehouden! Hij is ook errug gek van hun, omdat hij daar zijn aandacht uithaalde!
Sow..... Nu heb ik gekneusde ribben! Noah dacht, ik zal nog ffe laten zien dat ik n echte man ben! Die meid let niet op dus ik bespring haar! Hij stijgerde zo tegen mijn ribben! De sukkel! Maar nu is hij koos zakloos!
Ik moet zeggen dat ik juist heel voorzichtig was! Maar ik had hem een paar keer flink gecorrigeerd en hij stond braaf op een afstandje! Ik stond te praten en ineens hoorde ik wat gerommel en stond hij daar! Hij is vervolgens gelijk flink gestraft want 2 min later kwam de dierenarts en die heeft hem gelijk verdoofd en gecastreerd! Nu hebben wij er 2 dagen flink tijd in gestoken en hij is aan de hand gewoon een ander paard! De "oude" eigenaar kon hem niet insprayen met vliegenspul! Nu is hij braaf! We kunnen zijn wond gewoon inspuiten met blauwspray en hij blijft netjes staan met poetsen! ook walst hij niet meer over ons heen. Dat vond ik wel heel belangrijk!