Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GJ9 schreef:Hee een Koblenz, wat leuk. Die zijn zeldzaam, en ik verwacht erg mooi.
Heb je foto's?
De moeder van mijn merrie is een volle zus van Koblenz, vandaar dat ik het zo leuk vind.
Qua hengst durf ik nog niets te zeggen, zonder foto. Als je het veulen voor de sport wilt verkopen zou ik voor Kossbloed gaan.
Als het is om mee verder te fokken (wel interessant, ook voor den koper, maar ik kan niet voorspellen of je er een fokker voor vindt), dan zou ik liever Koss-vrij fokken.
Maar dat ligt ook net aan de kwaliteiten van jouw merrie. Hoe ziet de moederlijn eruit qua predikaten? En de merrie zelf?
Ik ga ff op paardenfokken neuzen naar haar moederlijntje. GJ9 schreef:HeeQua hengst durf ik nog niets te zeggen, zonder foto. Als je het veulen voor de sport wilt verkopen zou ik voor Kossbloed gaan.
Als het is om mee verder te fokken (wel interessant, ook voor den koper, maar ik kan niet voorspellen of je er een fokker voor vindt), dan zou ik liever Koss-vrij fokken.
[***] schreef:GJ9 schreef:HeeQua hengst durf ik nog niets te zeggen, zonder foto. Als je het veulen voor de sport wilt verkopen zou ik voor Kossbloed gaan.
Dat is wel goed verwoord
En het hangt af van de min en pluspunten van je merrie