Steef schreef:Sarabande, dat is de vraag toch niet??
pardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Mijn vraag blijft, hoe verklaren jullie het bovenstaande van een Rubels ed dan?
sarabande"]
[quote="Pipo schreef:Mijn vraag blijft, hoe verklaren jullie het bovenstaande van een Rubels ed dan?
sarabande schreef:Domme vraag Sammetje Veel toppers zijn toevalsproducten. Kijk in de volboelwereld. Kijk in de draverswereld. Action Skoater (zeg ik dat goed) heeft zichzelf ook niet kunnen doorfokken. Maar dat is toch niet het uitgangspunt van een fokker, fok maar raak mischien lukt het. Domme stelling hoor
sarabande schreef:Domme vraag Sammetje Veel toppers zijn toevalsproducten. Kijk in de volboelwereld. Kijk in de draverswereld. Action Skoater (zeg ik dat goed) heeft zichzelf ook niet kunnen doorfokken. Maar dat is toch niet het uitgangspunt van een fokker, fok maar raak mischien lukt het. Domme stelling hoor
Wouter24"]
[quote="_Rick schreef:Ik vind fokken niet gokken, als je goede keuzes maakt bij je moeder en vader van je veulen heb je grote kans op een goed eindresultaat.
Pipo"]
[quote="sarabande"][quote="Pipo schreef:Mijn vraag blijft, hoe verklaren jullie het bovenstaande van een Rubels ed dan?
Wouter24 schreef:nee, maar kijk is naar bv de stam van Roelofs? dat heeft niets met gokken te maken?
Citaat:Veel toppers zijn toevalsproducten. Kijk in de volboelwereld. Kijk in de draverswereld.