Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
splenius schreef:Een kennis van mij krijgt volgend jaar al 2 veulens van Bretton Woods
De moeder van de hengst (clapton) Jazz x welt hit die in het najaars onderzoek heeft gezeten krijgt van Bretton woods een veulen.
En een volle zus van de moeder van Westpoint krijgt ook een veulen van Bretton woods.
Beiden merrrie's zijn Keur,pref
Dus ben erg benieuwd hoe ze er uit gaan zien en of ze ook groot zijn.
pullaar schreef:En vandaag goedgekeurd voor het KWPN, zelfs verrichtingskampioen !!
Citaat:De zwarte hengst Bretton Woods (Johnson x De Niro) van fokker G. Jansen-Blanken uit Joppe sleepte zoals verwacht de reservetitel in de wacht. Bretton Woods werd in de voorrondes net als Borencio voorgereden door Emmelie Scholtens. Beide testruiters gaven Bretton Woods een 9,5 en hij werd geroemd om zijn opwaartse bewegingen
Coloured schreef:Ik vind er persoonlijk niks aan. Raar voorbeen, ingesnoerde pijp en steile koten en een neerwaartse romprichting.
Maar goed ik heb ook een heel andere smaak...
Cryssie schreef:1100 euro. Hengst heeft zich nog niet eens bewezen in de dekdienst. Belachelijk. Overigens wel een prachthengst.
Umeo schreef:Mijn type hengst is het ook niet zo (wist trouwens niet dat hij een jaar ouder was)
Crazyhorse77 schreef:@ [***]-> het is idd maar 200 euro meer maar wie zegt dat het een goede is? Ik vind Charmeur ook echt een TOPpaard....maar je weet nog zo weinig over zo een dier dat het best een groot risico is.
Neem Totilas 5500 euro en wie zegt dat hij ''klonen'' van zichzelf gaat geven?
Ik heb bewust mijn merrie leeg gelaten ondanks dat ik mijn veulens altijd heel erg goed heb kunnen verkopen.
Er zijn hengstveulens die op voor 300 euro weggegaan zijn (met goede papieren!!) op de markt in Hedel (naam hengstenhouderij zal ik er niet bij zetten) maar daar fokken we toch niet voor....??