ze is echt wel een joekel hé? Gefeliciteerd nog eens! En is mama alweer bij haar positieven nu? Ik ben eens benieuwd hoe deze dame er over een week of 3 zal uitzien!
Namen met een K...ik moet er zelf nog zoeken dus ik kan je niet helpen
Ik vind ze wel superschattig en een schoontje Ik heb ze daarstraks nog in door de wei zien crossen en het is toch wel een fiere hoor! Heb nog enkele foto's genomen, dus ik zal in het weekend eens een poging doen om deze erop te zetten.
pretty
Geplaatst: 21-04-10 13:15
't wordt tijd voor nieuwe fotos ook hoor! Ik wil ze wel eens zien nu ze vast al helemaal uit de kreukels is
Ik verwacht er ook eentje van Crescendo, merrie is al 19dagen over, ik hoop op ook zo'n knap ding
pretty
Geplaatst: 23-04-10 12:54
oh Lientje post je hier dan ook fotos?? tzal voor elke moment zijn dus! Onze merrie is uitgeteld 5 mei van Crescendo,maar die zal ook wel overtijd gaan hoor.
zo dat is zeker een joekel van een veulen, wel een prachtig koppie erop, moeder is ook mooi, gefeliciteerd met jullie veulen.
Katharinaa
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-10 13:30
Dankjewel allemaal! Ik heb de hele week op kot gezeten, dus ik ben super benieuwd ons veulentje terug te zien. Ik zal dit weekend waarschijnlijk nog wel eens foto's plaatsen.
Lientjeds spannend seg!! Ik wel zeker ook graag foto's zien! Onze merrie was niet overtijd, netjes 338 dagen. Oh ik zie op je profiel dat je ook LRV rijdt, mijn zus (Titischje) en ik ook!
lientjeds
Geplaatst: 23-04-10 15:06
Anulena was uitgerekend 5 april, dus we wachten wel al eventjes :clown:
Leuk, nog LRV-ers! we hebben een eigen topic hier op bokt ook. Er was daar iemand die me deze link doorstuurde, omdat die wist dat ik met Crescendo gedekt had!
Tis dus altijd leuk om andere veulentjes te zien
Katharinaa
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 11:59
Een paar nieuwe foto's. Echte actiefoto's zitten er niet bij, straks eens proberen, maar ik weet niet of mijn fototoestel daar goed genoeg voor is.
Zoals jullie zien staat ze een beetje bokbenig. Hopelijk trekt het helemaal bij. Of zouden we er beter iets aan laten doen? Mijn zus had gelezen dat ze daar soms ook wel eens een vitaminispuitje voor geven.
echt een mooi veulen is dat geworden lekkere lange stelten heeft ze
pretty
Geplaatst: 26-04-10 15:06
jee zeg wat is ze toch al groot!! En vol,valt me op dat de veulens van Crescendo best grove gewrichten hebben,worden hele brokken! Ik vind niet dat ze een probleemstand heeft. Sowiezo,van zodra je de merrie laat bekappen,laat de hoefsmid ook even naar het veulen kijken. Ze is mooi hoor! En lijkt of ze bruin zal blijven? De mama is ook een grappige schimmel zeg,met die bruine vlekken
pindarotsje
Geplaatst: 26-04-10 16:32
jeetje wat is ze al gegroeid! of lijkt dat nou zo mooi veulentje zeg