Dank jullie wel. Spekkie, lijdt echt niet van de dracht en ook niet van het zogen. Misschien dat het dit jaar anders wordt, als ze nu weer drachtig blijkt te zijn.
Veulen eet trouwens sinds gisteren met moeders hardvoer uit de bak, hooi kauwt ze al vanaf dag 4.
prachtige foto's tienus, inderdaad compliment ook naar de fotograaf
Cheveyo
Geplaatst: 12-04-10 21:19
hihi ik neem ze graag aan maar vergeet het object voor de camera niet, even zo belangrijk al dan niet nog belangrijker .
garny95
Geplaatst: 12-04-10 21:20
ik heb al zoveel complimenten over het veulen en mams gemaakt dat zelfs ik vind dat het op slijmen begint te lijken... ik vind ze beide prachtig * pakt nu handdoek om het slijm af te vegen*
tienus63
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 22:25
Iris is goed in kwakkies oplikken
garny95
Geplaatst: 12-04-10 22:26
, ik moet nu even wat gaan eten anders ga ik kokhalzen
tienus63
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 22:28
Ik geloof dat ik nu maar niets zegt,...... maar een inkoppertje over een eiwitdieet is natuurlijk gemakkelijk gemaakt.
garny95
Geplaatst: 12-04-10 22:29
tienus63 schreef:
Ik geloof dat ik nu maar niets zegt,...... maar een inkoppertje over een eiwitdieet is natuurlijk gemakkelijk gemaakt.
ik was je al voor, ik kan mijn shakes ook wel in de prullenbak gooien
Cheveyo
Geplaatst: 12-04-10 22:37
pjiewwkkk Tienus! Sommige dingen hoef ik niet te weten ook al weet ik dat ze gebeuren
tienus63
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-10 22:37
On topic maar weer, Vesper gaat erg goed. Met een beetje mazzel ontstaat in dezer dagen haar broertje of zusje van Oscar.
Ze vreet in het hooi als een turfgraver, blijkbaar maakt slapen in de wei erg hongerig. Als volleerd concourspaard loopt ze de trailer in én uit.
Haar enige nadeel is haar tere huidje. Neusriempje van halster laat wel erg gemakkelijk een plek op haar neus achter ondanks dat ie niet te strak of te los zit. Ik zal morgen eens knutselen met watten en pleisters.
Als ik de oogopslag van Vesper zie, zie ik de oogopslag van Cas. Foto uit de link in mijn onderschrift hangt op canvas bij ons in de woonkamer. Als ik daar naar kijk, is het soms niet te bevatten dat hij er echt niet meer is.
Vesper is veel brutaler wat eten betreft, maar in de wei blijft zij veel meer in de buurt van de merrie dan Cas. Die liep op dag 3 al weg van zijn moeder. En die liet hem ook gewoon gaan.
Morgen zal Vesper drie weken zijn, tijd voor nieuwe foto's.
Wat een super mooi hoofdje heeft Vesper. Echt mooi.
rooslinde24
Geplaatst: 24-04-10 19:23
wat een leuk veulen !
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 24-04-10 19:27
Ik vind je veulen erg schattig, heeft een brutaal koppie. Maar waar ik op viel is jouw mooie merrie! tjonge, wat ziet die er goed uit. Van die mooie appeltjes op haar lijf, ze glimt als een spiegeltje. Een goed kosthuis zeker! En de foto's zijn ook erg mooi, maar dat wil ook wel met zo'n knap stel.
Spekkie wordt nog dik van de lucht. Een echte vrouw.
Veulen is een schat van een beestje, loopt zo de trailer op en af. Moeder en dochter kan ik in mijn eentje laden en lossen. Voetjes geven is geen punt. Enige minpuntje is dat ze borstelen wel heel erg lekker vindt en dat uiteindelijk zelf ook wel kan doen. Lekker tegen de baas schurken met haar kont. Dat mag dus net niet.
Veteris
Geplaatst: 28-04-10 22:01
hey tienus,
Ik zie nu pas (door je reactie op de mijne) de foto's van je knappe meisje. Troub heeft er weer een mooi en zo te zien eigenwijs nichtje bij. Leuke keuze voor Oscar voor volgend jaar. Hopen dat het al is gelukt!
Off topic wat zonde van Cas, wat is er met hem gebeurd? Ik heb er niks van meegekregen.
CCindy
Geplaatst: 02-05-10 14:08
Wauw die is leuk!!! Echt een geweldig veulen zeg. Mooie foto's ook Héél veel plezier met haar!