Ik vind het een echte Sterre Wat een leuk veulen! Gefeliciteerd!
xxnienke94
Geplaatst: 29-03-10 21:01
solero van de ijsjes !
Alikesflame
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-10 21:03
Cayenne schreef:
Ik vind het een echte Sterre Wat een leuk veulen! Gefeliciteerd!
Dat is zeker een leuke naam, paar jaar geleden is al een veulen sterre genoemd(die is helaas overleden) Ga het toch even onthouden.
Origineel
Geplaatst: 29-03-10 21:03
Aah wat is ze lief mooi ook
Geen inspiratie op namen
keeslover2
Geplaatst: 29-03-10 21:06
wat een schatje! heb effe geen inspiratie voor leuke namen maar vind het wel leuk dat Skittle nog even genoemd word daar komen niet veel mensen op maar mijn vorige pony heette ook Skittle
Wat een plaatje om te zien, moeders is ook prachtig! Ik vind Senna altijd een mooie naam of - Severine - Sphynx - Silverstar - Siesta - Sambucca - Salvadora
Ook een duit in het zakje: Samarinde. Geen idee of het wat het betekent, maar dat was het eerste dat in me opkwam toen ik de foto zag. Maar Skittle vind ik ook erg leuk!
Misschien weet je nog iemand? ik vind het echt zonde, maar ze zijn niet van mij. En al had ik nog stallen vrij dan wist ik het wel, maar heb zelf te veel.
Ik kan altijd om me heen kijken, je woont ook dichtbij zie ik dus dat is helemaal makkelijk. Ik ken nog wel wat mensen die een pony zoeken voor hun kinderen, want ze is erg braaf toch?
Als ik iemand vind hoor je het van me.
franka75
Geplaatst: 30-03-10 22:25
Ik had ooit een lieveling die heette sutula heb het nooit meer ergens anders gehoord.