United, Democraat, Amazing en Andretti zijn wel vier totaal verschillende hengsten. Het kan passen, maar dan moet je daar wel een logica achter hebben zitten
Amazing Star mag in draf inderdaad wat sterker zijn achter, maar ik vind hem zeker niet vergelijkbaar met SH.
Als je tevreden bent is terugdekken altijd een optie. Het nadeel is dat je pas na een maand of 2 iets meer kan zeggen over hoe het veulen is. Jammer genoeg heb je die tijd niet om te wachten met dekken
Ja dit is net het probleem...want wat als er nu genetische afwijkingen zijn, of karakter problemen...dan heb ik er misschien twee met zulke problemen...of als het veulen uiteindelijk niet zo goed is als verwacht...
Ja, das wel waar...maar graag had ik toch gewisseld. Het zal haar laatste veulen zijn bij mij, dan wordt ze verkocht voor kweken of voor recreatie, dus graag wil ik 2 verschillende nakomelingen van haar. Ik verwacht een veulen van Andretti van een andere merrie, maar die zal waarschijnlijk te laat komen...
900...en wat zijn de voorwaarden? want de links op zijn site werken bij mij niet...
Maar is hij niet een beetje te zwaar? Ik bedoel echt Ferro achtig en niet te veel bloed...ik moet ene hebben die toch wat bloed brengt...
Ik ken 2 Special D, ene is een echte koe, mooie bewegingen, maar heel koud! De tweede is eignelijk normaal maar echt niet goed gelukt in exterieur en beweging...