Mijn 1e veulentje opkomst :D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 22:58

Marlis schreef:
Haha, vooral een veulen van je eigenpaard. Als peep gedekt is en het veulen komt gaat het ook niet weg, of het nou een hengst of merrie is.

Kon ze maar door nib gedekt worden(A) maar is der papa. Heb No limit op het oog.

Heb ik ook hoor, dr gaat niks weg dus als eenmaal het veulen er is ga ik er echt mee stoppen, heb er dan al 4!
Oja lekker slim van me, ik wist al dat Nib dr papa was! Nouja af en toe stiekem blond:P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 07:31

Roo_19 schreef:
Marlis schreef:
Haha, vooral een veulen van je eigenpaard. Als peep gedekt is en het veulen komt gaat het ook niet weg, of het nou een hengst of merrie is.

Kon ze maar door nib gedekt worden(A) maar is der papa. Heb No limit op het oog.

Heb ik ook hoor, dr gaat niks weg dus als eenmaal het veulen er is ga ik er echt mee stoppen, heb er dan al 4!
Oja lekker slim van me, ik wist al dat Nib dr papa was! Nouja af en toe stiekem blond:P

Vier is idd aardig wat :+

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:25

Een kleine Nib die is uitgerekend op Nibs verjaardag! :D

Ben echt mega benieuwd naar de kleine Sunnib <3

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:58

oh leuk wat spannend voor je, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje alleen mijn hafllingerdame heeft al wel 1 keer eerder een veulen gehad, dus geen maiden. Die van mij is uitgerekend op 8 mei.
Kun jij al wat zien aan uier??

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 21:19

nadine_yvana schreef:
oh leuk wat spannend voor je, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje alleen mijn hafllingerdame heeft al wel 1 keer eerder een veulen gehad, dus geen maiden. Die van mij is uitgerekend op 8 mei.
Kun jij al wat zien aan uier??

Leukleuk:D De uier van mijn merrie begint heeeel iets groter te worden maar echt nog minimaal en bij jou??

nadine_yvana

Re: Mijn 1e veulentje opkomst :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 18:55

Bij mijn haffie ook nog minimaal, je ziet dat het vlak voor de tepels een beetje op gaat vullen, maar voor de rest nog niks. Erg leuk hoor dit hele proces, dit is ook mijn eerste veulen ondanks dat ze al een keer eerder een veulen gehad heeft, maar toen had ik haar nog niet namelijk...echt spannend...! Ik zal je blijven volgen, ben erg benieuwd!

Lindava1989

Re: Mijn 1e veulentje opkomst :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:19

Mooie haf!! :D

Ben reuze benieuwd wat eruit gaat komen!

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 23:33