zestienjarig fjordje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisan89

Re: zestienjarig fjordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 15:02

Geen enkel probleem lijkt me.

Bij ons staan een stuk of 30 fjorden, waarvan de oudste inmiddels 28 is en alsnog hyperactief.
De oudste, van 31 is afgelopen maart helaas overleden, maar ook zij was tot haar laatste dag gewoon druk, je kon er nog gewoon op rijden etc!

:+

Heb je het paard uiteindelijk gekocht?

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 18:11

nee, het is niet doorgegaan. Beestje kreeg hoefproblemen vlak voordat ik zou gaan kijken.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 15:05

Ik denk dat het weinig zegt. Bedoel een Fries die ik reed is nu 12 en was op haar 11e al grasmaaier door artrose e.d. Terwijl er ook genoeg paarden een eindje in de 20 nog lekker rondlopen.

dmuller

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 08:49

Mijn fjord is 16.
Totaal niet aan af te zien! Helaas wel hoefbevangen geweest nav een darmonsteking. Echt heel erg, maar gaat nu weer topfit met hem! Hij is nog steeds zo ondeugend als toen ie 3 was!En dat bokken verleert ie ook nooit. Hij doet het niet meer als ik erop zit hoor, die tijd heeft ie wel gehad!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:13

balen dat hij hoefproblemen kreeg..
Ik heb zelf een fjord van 18 jaartjes alweer ;) en daarbij in de wei staat op het moment een fjord van 11, en echt eerlijk waar, die van 11 kan 1 rondje galop en dan is ze moe.. en de mijne kan de hele wei wel 100x rondgalloperen en dan is hij een beetje moe. Er zit me toch een partij energie en uithoudingsvermogen in <3 Hij gaat nooit meer bij mij weg! Hij heeft ook nog nooit wat gehad! *even afkloppen*