Ragdollcat schreef:Maar wat ik hier zie vind ik wel erg extreem, of is dat normaal? ik wil graag meer weten en leren.
die je hier ziet ?? zijn mooie typetjes, maar zijn echt niet extreem hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
, of van prachtige kleur vos. Ragdollcat schreef:Gewoon met een mooie arabierenhoofd, maar geen neus extreem naar boven geknakt.
Ik zie genoeg arabieren maar zit niet echt in arabierenwereld, maar ik weet van een arabierenfokker, ik noem geen naam, dat extreme snoekshoofd niet van oorsprong de bedoeling is van een arabier, het is eringefokt, dat is me uitgelegd.
Maar wat ik hier zie vind ik wel erg extreem, of is dat normaal? ik wil graag meer weten en leren.
Wel heb ik zelf een AV, van kossack stud.
Dus brand gerust los.

http://www.arabian-futurity.com/Portals/0/AjmanMoniscione2010.jpg Ragdollcat schreef:Wauw wat een mooie witte arabier zeg.
Ja sommigen naar ik weet, worden ook operatief "mooier gemaakt", zoals meer disch en de huid rondom de ogen strakker etc.
Ik hou ook van heel erge arabier hoofd maar niet van dat alsof er een kaak is gebroken en naar boven is gegroeid zodat het lijkt of er een neus/onderkaak erg naar boven/voren is geknakt.
Ja die is voor mij dan he vreemd hahaha, moet er erg aan wennen.
Ragdollcat schreef:Het is wel een fraai paard Magnum Psyche, en als ik het goed had gelezen komt Aswan voor in zijn papieren? Dat is ook een russisch hengst, Aswan komt ook voor in papieren van mijn paard, grappig.

sherif schreef:niemand kent het echte verhaal over de operatie van Magnum Psyche, hij zou zover ik weet geopereerd zijn vanwege het luchtzuigen wat hij zou doen(of het waar is geen idee). Magnum Psyche heeft zich zelf als sire goed bewezen, en denk niet dat hij enige verfraaiing nodig had.
Ik kan me best voorstellen dat leken soms het een en ander anders kunnen verwoorden als ze een Arabisch Volbloed zien, die een iets te overduidelijke dish heeft.
Het jammere is voor ons als lezer zijnde dat je niet duidelijk de expressie kan lezen van de schrijfster op dat moment.
daar kan ik zo moe van worden en dat betreft niet alleen de AV wereld, de gehele paardenwereld...... sharon_quiz schreef:Zo hé, op en top Arabieren op die site. Ik vind deze er wel een beetje eng uitzien hoorhttp://www.arabian-futurity.com/Portals/0/AjmanMoniscione2010.jpg

stef schreef:Die Ajman Moniscione zal ongetwijfeld helemaal geweldig zijn, maar zijn hoofd vind ik té. Hoofd van zijn dochter op de vorige pagina vind ik wel mooi
Het zou wel fijn zijn als mensen (arabianranch) wat respectvoller zouden reageren. Ik heb ook al tig keer uit moeten leggen dat amerikaanse minipaarden geen falabella's zijn, maar ga ook niet OMG blabla.
Jammer, waarom niet gewoon wellicht uitleg geven, of accepteren dat niet iedereen arabieren zo geweldig vind als jullie?
Iedereen heeft ergens moeten beginnen, ja toch?
dat baseerd op zeer slechte basiskennis en 'kip zonder verstand' praat. Dan komt persoon in kwestie over als ongeinteresseerd en penny type.