Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lily_alphen schreef:ariebren: wat een super tinker! Zo leuk, tinkers en springen .....
Ariebren schreef:Deze super Tinker is al een oude, grijze opa hoor.
De aller eerste en oudste goedgekeurde dekhengst van het ICS Nederland.
En nog steeds gezond, speels en blij in zijn gedrag.
Liet het vanmiddag weer even zien.
Bokkend en stuiterend door de bak rennen.
(lijkt mij) en niet een strijd om erop te blijven zitten.lily_alphen schreef:zandruiter: ook daar heb ik aan gedacht, maar ja, mijn dochter rijdt zelf zo graag, pony en paarden zijn haar hele leven! Britt nu wegdoen en wachten hoe het met die ander afloopt is ook een optie, maar dat kan ook nog een paar maanden duren voor we zo ver zijn. Het rijden moet ook leuk voor haar zijn, en een kleinere en makkelijkere pony zou wel beter zijn. Maar ik kan heel moeilijk dieren wegdoen, en vind tinkers gewoon het leukste!
niet als ze er te vaak afvallen, maar ze leert wel degelijk goed van zitten 

Citaat:Ook omdat degene van wie we haar kochten zei dat ze schaapmak was. D'r kuren kwamen later!
lily_alphen schreef:Dat dominante paard gaat niet lukken, hier in de buurt is iedereen zeer voorzichtig met zijn paarden, en zou wat gebeuren met zo'n lompe tinker! Als ze in de wei staan, zijn er ook weinig problemen, alleen rond vijf uur wil ze naar huis, en gaat achter de ander aan jagen.

Een paard dat niet bang is en het allemaal fijn op pakt die kent in 3 weken alle gangen. En wat grote voltes en ander groot stuurwerk. En dan hoef je er niet langer dan een keer of 4 per week een kwartier/ 20 minuten mee bezig te zijn.