16-05-2010 Naam: -Geslacht: HengstKleur: PalominoMoeder: Lobelia v.d HelleveegjesVader: FloightVan me verzorgpaardje!!
19 mei geboren:Dandy Boy van de MolenstraatVos, hengstM. Sella van Stal BurggraafV. Wonder Boy van de Molenstraat
20 Mei geboren:Diesel v.d. KwakelwegZwarte hengstM. Therresa v. Stal AschbergV. Habrey Star v.d. Smelenhof
18 mei geboren:O.S. AnthonyVos bonte hengstM. Zelly v/d KievitslaanV. Falabella Nacio van de vennenwww.okidoki-stables.webs.com/osanthony.htm
19-05-2010Soumy van Stal UniekVos (zweetvos?!) HengstM. Malaga van de D. en D. HoeveV. Murpy van de Thornerhoeve
hoi dan is hier mijn veulen geboren 22 april 2010 merrie dotty in black en white vader rando vd asheuvel moeder lady in red
Geboren:Donder van stal Hieperdepiep, een hengstje op 13-7 2010 om 2:15 vader Ziemar van de meerdijk.Moeder urshula van de korenschoof.
Oei.. ik loop nog wat achter zie ik:Doornroosje van de Molenstraat, vos, merrieGeboren 4 juli 2010Vader: Wonder Boy van de MolenstraatMoeder: Roosje van Nieuw NulenDarling van de Molenstraat, bruinbont, merrieGeboren: 24 juni 2010Vader: Kai van de RijsdrechtMoeder: Tessy van de MolenstraatDiamond Girl van de Molenstraat, zwart, merrieGeboren: 12 juni 2010Vader: Wonder Boy van de MolenstraatMoeder: Suzy van de EsdahoeveDonja van de Molenstraat, bruin, merrieGeboren: 15 juni 2010Moeder: Violet van de MolenstraatVader: Grandioso van WegdamDiva van de Molenstraat, zwartbont, merrieGeboren: 6 juni 2010Vader: Wonder Boy van de MolenstraatMoeder: Anke van de FeankampDanoeschka van de Molenstraat, merrie, zwartbontGeboren: 11 juni 2010Moeder: Therese van SchilligVader: Wonder Boy van de Molenstraat