Mijn EquadorXFerro
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jonge paarden willen nou eenmaal wel eens op het bit knauwen. Maar het ziet er verder totaal niet onvriendelijk uit, ik zie geen spanning.
. http://dieren.marktplaats.nl/paarden/35 ... 3D%3D&df=1Phantom schreef:Ik heb ook al 10 jaar een hele fijne Equador die ook nog eens uit een hele goede moederlijn komt. Echt een heel fijn paard met heel leuk vrolijk karakter en veel beweging en uitstraling. Ik heb er Z1 mee gereden een een vriendin van mij Z2. Wegens gezinsuitbereiding heb ik te weinig tijd voor hem, daarom staat hij helaas nu te koop. Maar van mijn kant niks dan goeds over Equadors!!
Ik voeg een link in waar jullie foto's kunnen zien, het lukt me nog steeds niet om zelf foto's te plaatsen.... http://dieren.marktplaats.nl/paarden/35 ... 3D%3D&df=1
Trouwens, hebben jullie equadors ook zoveel looplust? Van een echte equador kenner begreep ik dat dat typisch is voor equadors.
ik bekeek net je marktplaats artikel , ze lijken best veel op mekaar kwa uiterlijk en karakter Phantom schreef:Ik heb ook al 10 jaar een hele fijne Equador die ook nog eens uit een hele goede moederlijn komt. Echt een heel fijn paard met heel leuk vrolijk karakter en veel beweging en uitstraling. Ik heb er Z1 mee gereden een een vriendin van mij Z2. Wegens gezinsuitbereiding heb ik te weinig tijd voor hem, daarom staat hij helaas nu te koop. Maar van mijn kant niks dan goeds over Equadors!!
Ik voeg een link in waar jullie foto's kunnen zien, het lukt me nog steeds niet om zelf foto's te plaatsen.... http://dieren.marktplaats.nl/paarden/35 ... 3D%3D&df=1
Trouwens, hebben jullie equadors ook zoveel looplust? Van een echte equador kenner begreep ik dat dat typisch is voor equadors.
kitbits schreef:Maar goed nu verder on-topic; Ik was al geabonneerd op je topic omdat ik ook een Equador had. Eigen fokprodukt en tot haar 5de in mijn bezit.
Zie bij veel Equadors dezelfde uitdrukking. Vooral ook de Equador x Ferro. Op de eerste foto zie ik nog niet zoveel overeenkomsten maar die tweede is echt sprekend.
Ik heb nog haar dochter een Mille Ramiro x Equador en dat is twee druppels water haar moeder, dus daar zal toch ook nog wat Equador invloed in terug te zien zijn.
;MI1990 schreef:wij hebben ook een Equador
een 5jarige ruin die nu een paar maand onder het zadel is, begin volgend jaar willen we hem gaan uitbrengen in de dressuur
dit is hem, samen met mijn zus

Yess schreef:MI1990 schreef:wij hebben ook een Equador
een 5jarige ruin die nu een paar maand onder het zadel is, begin volgend jaar willen we hem gaan uitbrengen in de dressuur
dit is hem, samen met mijn zus
Leuk paard!
Wel grappig, jouwe stond ook niet achteraan bij het uitdelen van de hoofden
Die van mij is ook gezegend met een behoorlijk hoofd.
Is die van jou ook zo vriendelijk en werkwillig?
maar voor de rest is het een heel fijn paard om mee te werken, heel slim ook
Zijn jullie equador's dat ook?
!! Eigenaresse en instructrice waren ook supertrots
!!