Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MelodyT schreef:Ja ik zoek ook nog een voorbrenger,alsje het vanevoren weet is wel het makkelijkste..
Laatste keer net voor dat we de ring in moesten pas geregeld dat veroorzaakt toch lichtelijk stress.
Ik ga in juni kijken hoe zo'n keuring nou precies verloopt (ook ik ben er helemaal niet in thuis) en gelukkig hoeft mijn merrie pas volgend jaar. Ik zal ook zeker proberen een voorbrenger ruim op tijd te regelen
Ideaal is dat. De voorbrenger die het NRPS regelt hebben wij 1 keer gebruikt maar dat is niet echt goed bevallen. chrisje_83 schreef:Wij hebben altijd een vaste voorbrenger die naar de keuring komt. We bellen ruim van te voren hoeveel we er voor hem hebben om voor te brengen en vlak daarvoor bellen we de tijd die we moeten door.Ideaal is dat. De voorbrenger die het NRPS regelt hebben wij 1 keer gebruikt maar dat is niet echt goed bevallen.
saskiab schreef:Helaas heeft mijn eigen merrie haar veulen verworpen in de 8ste maand
MelodyT schreef:Vonden wel dat ze zich minder liet ze en ze minder van achter door de ander aangejaagd werd,ach ze is toch ster geworden dus je weet toch niet hoe het anders had gelopen.
MelodyT schreef:Een merrie met veulen voorbrengen zouden jullie dat zelf doen?
Gaat immers om het veulen dus als je zelf met de merrie loopt..veulen loopt toch wel achter moeder aan.