Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miepie1980 schreef:Leuk beestje, lijkt ontzettend op ons veulen.
Dat is een kruizing hafx??, moeders is iets van shetxwelsh aan het uiterlijk te zien.
Moeder (sonja) en dochter (puck) staan wel in mijn profiel.
TessJS schreef:Wat een schatje zeg! vooral dat kolletje op zn hoofdje is erg liefIk vind die moeder ook erg leuk moet ik zeggen! Ik ben benieuwd naar de volgende set foto's.
liefs
We hebben haar verkocht waa rik nog spijt van heb.. snissje schreef:Miepie1980 schreef:Leuk beestje, lijkt ontzettend op ons veulen.
Dat is een kruizing hafx??, moeders is iets van shetxwelsh aan het uiterlijk te zien.
De moeder is een kruising tussen arabier X andalsuier we denken idd dat de papa een haflinger is..
snissje schreef:Miepie1980 schreef:Leuk beestje, lijkt ontzettend op ons veulen.
De moeder is een kruising tussen arabier X andalsuier we denken idd dat de papa een haflinger is..
Airborn schreef:Voor zover ik weet dragen zowel arabier als andalusier geen zilverappel. Ook haflingers dragen geen zilverappel voor zover ik weet. Dus als het veulen idd zilverappel is, en de vader en moeder van moeder bekent zijn, zal het zilverappel bij de vader van het veulen vandaan komen. Bv haflinger, fjord, 99% van de kwpners vallen dan al af. Hou je over bv: ijslanders, rockymounten (maar dat zie ik echt niet in het veulen terug) of welsh (zie ik ook niet echt in het veulen terug)
Daar aworden wij ook weer wat wijzer van