Alles tip top in orde!! Wat een kanjer, Het is een heerlijke knappe hengst met één of twee kleine witte voetje voor (kan de ene niet bijzonder goed zien nog) en 2 half witte voetjes achter. Enige nou ja nadeel, voor mij niet maar voor mijn moeder is dat het een vos is. En als ze ergens een hekel aan heeft zijn het vossen en schimmels hahahahahah.
Mijn moeder heeft nachtdienst en heb ik net aan de telefoon gehad. Baalt as een stekker er nu niet bij te kunnen zijn. Ze hoefde alleen vanacht maar te werken de rest had ze vrij genomen voor Simone. Ze zat er nog over na te denken om United nog een keer te gebruiken, maar je kan nu wel nagaan dat dat niet meer gebeurt! haha. Ik zelf vind het alleen maar prachtig. Kleine Floyd V is geboren! Foto's volgen morgen. Ligt is niet denderend en mijn camera wil niet scherp stellen..
Ik kwam vanavond thuis na mijn avond dienst en zat simone al eens over te kijken en zag dat ze harste. Thuis zat ik voor de camera, en vertrouwde het al niet, ze was aan het draaien onrustig en kijken naar haar buik.. Dacht ik ga nog wel even op bokt kijken. En met dat de pagina er voor was, ging ze liggen en weer staan. Staart omhoog.. BINGO!..
Dankje voor al jullie belangstelling!!..
Nu nog even achter de camera hangen en wachten tot de kerel gedronken heeft, dan dek weer op en zelf 't bed op zoeken