Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
themuisje schreef:leuk beestje![]()
ik had hem ook wat langer hengst gelatenhad hij een mooi hengsten uiterlijk gekregen (dikke nek ronde billen etc) en daarbij is een paard geloof ik tot zijn derde niet vruchtbaar.
Janine1990 schreef:Aan de ene kant begrijp ik dat je zoveel met je veulen doet, maar in hoeverre kan hij nog veulen zijn? Wordt hij opgevoed door andere paarden/leeftijdsgenoten? Ik ken alleen maar paarden die zo zijn opgegroeid, en stuk voor stuk geweldige lieve dieren waar je alles mee kan.
Het is maar een vraag hoor...
Verder vind ik het een leuk dier, ben niet zo fan van Haflingers, maar zolang ze klein zijn zijn ze allemaal leuk
Balou_lover schreef:Wat een lekker ding!!
Gefeliciteerd nog met zijn 1e verjaardag!!
Geweldig dat je hem al lekker aan dingen leert wennen.
En onze veulens komen ook altijd in een gemengde kudde (en dus geen opfok) omdat ze dan (naar mijn idee) meer over rangorde leren.
Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk![]()
In ieder geval, veel plezier met je knappe ventje!!
themuisje schreef:leuk beestje![]()
ik had hem ook wat langer hengst gelatenhad hij een mooi hengsten uiterlijk gekregen (dikke nek ronde billen etc) en daarbij is een paard geloof ik tot zijn derde niet vruchtbaar.
Ik ken een geval die dat bij zijn eigen moeder had gedaan op net 1 jarige leeftijd.
Knurfje schreef:snap je hoofdstel ook niet.. nog genoeg tijd om er aan te wennen.. een paard dat t niet wil kan je altijd krijgen ongeacht welke leeftijdGelukkig zit er geen bit in
Verder vind ik het echt een mooi veulen! al goed gebouwd! Leuk!