Het is inderdaad erg vervelend dat het zo vlak achter elkaar is.. wij gaan zaterdagochtend om 6 uur ong. weg wan huis.. dan eerst naar Heikant s avonds rijden we door naar schijndel en slapen dan daar in een hotelletje... zodat we ook bij die keuring kunnen zijn met de prachthengst Celtic :d maar het is een heel gedoe inderdaad. hebben ze niet zo mooi afgestemd op elkaar..
_Patrick_
Geplaatst: 28-03-10 12:32
Gister ben ik met Patrick naar de keuring in Heikant geweest. We hebben samen weer goed ervaring op gedaan. Hij gedroeg zich op de trailer netjes terwijl er buiten paarden liepen e.d. hij stond gewoon rustig te eten en een beetje te kijken en te doezelen.
Ook tussen de andere hensgten gedraagde hij zich netjes. Wel een beetje brullen enzo maar verder gewoon rustig.
Met voorbrengen was hij ook braaf. Jammer dat er geen goede voorbrengers waren. Ze hielden hem veels te veel tegen en dat is bij hem niet nodig. En een keer accepteerde hij het niet en kwam hij in protest.
Hij heeft een 2e premie gekregen.
Ben SUPER trots op hem dat hij zich zo goed gedroeg. Samen weer een ervaring rijker en daar ging het om.
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 28-03-10 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Marja Patrick zag er erg mooi uit. Groot ook. Dat hij teveel werd tegen gehouden met het voorbrengen heb je gelijk.
Wij zijn helemaal blij na dit weekend! Gisteren is Celtic goedgekeurd bij het Tinkerstamboek en vandaag bij het ICS. Hij heeft een nette tweede premie bij het ICS en zich keurig gedragen beide dagen(wel wakker maar hij heeft ook al gedekt dit seizoen). En het mooiste vind ik dat Celtic heeft genoten. Hij vind de aandacht geweldig. Had geweldig goede hulp mee en we hebben het heel gezellig gehad. Nienke de bijrijdster van Celtic heeft ook super mooie foto's gemaakt en niet alleen van Celtic Een paar foto's van het weekend:
Het commentaar zaterdag van de jury was dat het een prachtig paard is met een prachtig front met veel soeplesse. Een aanwinst voor het stamboek. Het is dus echt de reis en 2 hotel overnachtiging waard geweest.
_Patrick_
Geplaatst: 28-03-10 22:07
SUPER!!! gefeliciteerd!!!
Dankje hij is laatst gemeten op 1.52m
Ben benieuwd naar foto's van Patrick en de andere ook natuurlijk
ragna
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-10 12:08
Ja zaterdag was reuze gezellig maar het mooiste compliment kwam van de eigenaar van Axel. Hij loopt mooier bij jouw als bij de voorbrengers. Mamauba dat is ook een beetje de rede waarom ik de hengst van mijn vriendin heb voorgebracht.
Ook een dikke proficiat met de goedkeuring voor de twee stamboeken.
de foto's komen nog! En als kers op de taart het zakje is terecht met alles in!!
And Heel ingedeeld bij cob, stond prachtig in het type ( 75%) maar ja door zijn overconditie ( gewoon te dik) kwamen de bewegingen niet. Hij komt volgend jaar gewoon weer. niet goedgekeurd
Binnenkort volgen mijn prachtige foto's met onder andere een steigerende Manolito.. Super gaaf
hetlarixbos
Geplaatst: 29-03-10 19:31
Hoi hoi,
Ik las dat je je tasje weer terug had. Wat zul je blij zijn. Als je nog foto's van Celtic hebt hou ik me aanbevolen hoor. Had die uit het topic al gezien, heel gaaf.
Groetjes Dineke
_Patrick_
Geplaatst: 29-03-10 20:51
Als iemand ook nog foto's heeft van Patrick wil ik die ook graag. Heb zelf een paar foto's zal ze uploaden