Annabel90 vind je ze niet erg op elkaar lijken ???
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pizza64 schreef:Hoi Love_fire
Grappig hè soms pik je ze er zo uit bij het zien van hun hoofd. Ik zie dat je in Friesland woont, wie weet komen we elkaar eens ergens tegen. Wij komen namelijk ook regelmatig voor wedstrijden in Friesland. Ga je ook dressuren of alleen springen?
Groeten Jeannette
love_fire schreef:Ik heb sinds een week een Cantos merrieCantosxAmethistxLegaat. Officeel genaamd: Wanja nu als sportnaam Walradina.
Kan erg fijn bewegen. Word in juni 7 jaar en is 1.66m. Heeft bij de fokker 3 veulens gehad, 2 staan op paardenfokken.nl waarschijndelijk is er 1 doodgeboren. Ze is toen verkocht naar Zeewolde, daar is ze een half jaar onder het zadel geweest en nu hebben wij haar
Ze is erg lief en goudeerlijk. Is nog wat groen onder het zadel, maar erg looplustigZe heeft de tijd nodig om de basis goed onder de knie te krijgen, en dan kom de startkaart wel
Ben erg benieuwd hoe ze springt. We gaan haar binnenkort opgeven voor de keuring vrijspringen
Hier wat fotos.
kimdepim schreef:Beetje ego misschien.. Maar bijna elk (spring) concours waar ik rij komt er wel iemand bij me met de vraag of ze te koop is.
Op dit moment nog niet. Ik heb er nog teveel plezier van, en kan nog zoveel van en met haar leren.
Kinee_ schreef:kimdepim schreef:Beetje ego misschien.. Maar bijna elk (spring) concours waar ik rij komt er wel iemand bij me met de vraag of ze te koop is.
Op dit moment nog niet. Ik heb er nog teveel plezier van, en kan nog zoveel van en met haar leren.
Ik vind dat niet zo gek met dat diertje van jou!!! Ik had het wel geweten als die te koop stond (nu niet meer hoor hihi).
Had haar al vaker gezien op Bokt en werd per topic steeds verliefder, wát een heerlijk diertje is dat om te zien zeg!!