Annabel90 vind je ze niet erg op elkaar lijken ???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CantosxAmethistxLegaat. Officeel genaamd: Wanja nu als sportnaam Walradina.
Ze heeft de tijd nodig om de basis goed onder de knie te krijgen, en dan kom de startkaart wel
Ben erg benieuwd hoe ze springt. We gaan haar binnenkort opgeven voor de keuring vrijspringen 

pizza64 schreef:Hoi Love_fire
Grappig hè soms pik je ze er zo uit bij het zien van hun hoofd. Ik zie dat je in Friesland woont, wie weet komen we elkaar eens ergens tegen. Wij komen namelijk ook regelmatig voor wedstrijden in Friesland. Ga je ook dressuren of alleen springen?
Groeten Jeannette
Inderdaad ik woon in Friesland, ja wie weet komen we elkaar wel 's tegen
Ik ben van plan om te gaan dressuren en springen
Ik zit in een springles. Ik heb haar samen met mijn tweelingzus.love_fire schreef:Ik heb sinds een week een Cantos merrieCantosxAmethistxLegaat. Officeel genaamd: Wanja nu als sportnaam Walradina.
Kan erg fijn bewegen. Word in juni 7 jaar en is 1.66m. Heeft bij de fokker 3 veulens gehad, 2 staan op paardenfokken.nl waarschijndelijk is er 1 doodgeboren. Ze is toen verkocht naar Zeewolde, daar is ze een half jaar onder het zadel geweest en nu hebben wij haar
Ze is erg lief en goudeerlijk. Is nog wat groen onder het zadel, maar erg looplustigZe heeft de tijd nodig om de basis goed onder de knie te krijgen, en dan kom de startkaart wel
Ben erg benieuwd hoe ze springt. We gaan haar binnenkort opgeven voor de keuring vrijspringen
Hier wat fotos.

kimdepim schreef:Beetje ego misschien.. Maar bijna elk (spring) concours waar ik rij komt er wel iemand bij me met de vraag of ze te koop is.
Op dit moment nog niet. Ik heb er nog teveel plezier van, en kan nog zoveel van en met haar leren.
maar ze heeft er maar 3 dagen op sporthorses gestaan, en wij waren nummer 2. Nummer 1 een meisje voor ons was ook al helemaal verlieft, moest nog even overleggen met haar vriend, toen waren wij geweest was die gereserveerd tot 19:00 voor ons. en dat meisje wou haar die dinsdags wel ophalen maar helaas wij hadden de koop door laten gaan. We haalde haar een week later op dus ze stond toen nog een week gereserveerd en er waren nog heel veel reacties.
Kan super bewegen! heel sterk achterbeen. Nog wat groen met rijden maar verder niet schrikkerig. We hebben haar nog maar een week, rustig aan en dan als ze de basis onder de knie heeft vragen we de startkaart aan
Maar dat komt wel goed. We moeten haar de tijd ook geven. We zouden eerst de pony verkopen dit jaar en dan om een paard kijken maar het liep allemaal even anders. De pony was trouwens al binnen 2 weken weg, naar een super plek.

!
en dus ook een merrie. Mooi dat je er blij mee bent!
en misschien ooit 's een veulen, lijkt me erg leuk!
? Kinee_ schreef:kimdepim schreef:Beetje ego misschien.. Maar bijna elk (spring) concours waar ik rij komt er wel iemand bij me met de vraag of ze te koop is.
Op dit moment nog niet. Ik heb er nog teveel plezier van, en kan nog zoveel van en met haar leren.
Ik vind dat niet zo gek met dat diertje van jou!!! Ik had het wel geweten als die te koop stond (nu niet meer hoor hihi).
Had haar al vaker gezien op Bokt en werd per topic steeds verliefder, wát een heerlijk diertje is dat om te zien zeg!!
we zijn ook erg wijs met d'r. Helemaal omdat we haar zelf gefokt hebben
.